به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حمله سایبری به وبسایت طرح رای عدم کفایت بارتومئو اخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ (۲۰:۳۸) (۵۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBrcelona.ir


صبح امروز بعد از اعلام اولیه نتایج طرح رای عدم کفایت علیه بارتومئو و هیئت مدیره‌اش، وبسایت رسمی این کمپین توسط افرادی ناشناس هک شد. جزئیات این خبر را در این مطلب بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

افراد حامی طرح رای عدم اعتماد علیه جورپ ماریا بارتومئو و هیئت مدیره‌اش (Mes que una Mocio) گفته‌اند که این وبسایت مورد حمله سایبری قرار گرفت و دسترسی به آن را با مشکل مواجه کرد.

صبح امروز به طور رسمی نتایج اولیه جمع آوری آرا اعلام شد اما بعد از آن طراحان این کمپین خاطر نشان کردند که وبسایتشان هک شده و به مدت ۴ ساعت از دسترس خارج شد.


بر اساس این اعلام نتایج، تاکنون ۷۵۰۰ امضا جمع آوری شده است در صورتی که برای اجرایی کردن این طرح بیش از ۱۶۰۰۰ امضا لازم است‌‌.

آن‌ها طی بیانیه‌ای اعلام کردند: «این وبسایت تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بازدید خالص داشته است و رابط بسیار مهمی برای اعضای رسمی است تا بفهمند چطور می‌توانند به این طرح رای بدهند. این حمله تنها یک عمل متجاوزانه علیه این سازمان نیست بلکه علیه حقوق آن دسته از اعضای رسمی‌ای است که می‌خواهند مخالفت خود را با هیئت مدیره‌ای که نام باشگاه را آلوده کرده، اعلام کنند‌‌».

کانون هواداران بارسلونا در ایران


باشگاه در حال حاضر ۱۵۰ هزار عضو رسمی دارد که برای برگزاری زودهنگام انتخابات (که فعلاً قرار است اسفند امسال برگزار شود)، باید حداقل دو سوم این تعداد به طرح مورد نظر رای دهند اما تاکنون تنها ۷۵۰۰ نفر از آن‌ها طرح رای عدم کفایت بارتومئو را امضا کرده‌اند.

این طرح به پشتیبانی کاندیدهای انتخابات بعدی باشگاه یعنی ویکتور فونت، جوردی فاری و لوئیز فرناندز و همچنین ۸ گروه مختلف راه اندازه شده است. آن‌ها باید تا ۲۶ شهریورماه تعداد آرا لازم را جمع آوری کنند.

این گروه به نتیجه دادن طرح مذکور امیدوار هستند اما معتقدند فرآیند پیچیده‌ای دارد. آن‌ها همچنین از اینکه باشگاه حاضر نیست به دلیل بحران کووید ۱۹ از طرق دیگر امضاها را دریافت کند ناراضی هستند. در حال حاضر افراد تنها به طور شخصی (حضوری) می‌توانند این کار را انجام دهند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: حمله سایبری به وبسایت طرح رای عدم کفایت بارتومئو
خب معلومه این حمله سایبری از طرف چ کساییه... کسایی که ازین وضعیت حال بهم زن فعلی لذت میبرن و منافع شون در اینه که همین شرایط تو بارسا حکم فرما باشه....دلم میخواست یکی از هوادارا از نزدیک ب این بارتمگوه حروم لقمه میگفت : خیلی تابلویی .... یابو علفی اخه تا کی ی ی ی ی ی ؟؟؟؟؟؟... تا کی حرومی؟؟؟؟؟؟.... واقعا" ارزششو داره که اینقد خودتو ب درو دیوار بزنی که رو صندلی ریاست بمونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! من که اگه 4 تا بز داشته باشم نمی دم تو بچروونیش چه برسه به .....


پنج‌شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ (۱۶:۵۰)
 
iman_khatar
پاسخ به: حمله سایبری به وبسایت طرح رای عدم کفایت بارتومئو
انگار عصر حجره که حتما باید بیان حضوری امضا کنن!


چهارشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ (۲۲:۵۶)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: حمله سایبری به وبسایت طرح رای عدم کفایت بارتومئو
اساسی ترین عیب سیستم هدایت بارسلونا همینه. اینکه اعضاء باید در انتخابات باشگاه و رای شرکت کنند و آدمهایی معمولا انتخاب میکنند که اصلاً لگد به الاغ نزدن چه برسه به توپ. برعکس بیشتر تیم های بزرگ مثل بایرن و لیورپول و منچستر و... نفرات مدیریت هم کسایی رو برای مدیر ورزشی و پستهای دیگه میزارند هم که بدتر.


چهارشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ (۱۲:۲۳)
 
shakib10
پاسخ به: حمله سایبری به وبسایت طرح رای عدم کفایت بارتومئو
این فونت چع چسبیده


چهارشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ (۰:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۲ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!