به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان هنوز درباره آلنیا تصمیم قطعی نگرفته است!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ (۱۵:۱۵) (۲۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


باشگاه‌های زیادی علاقمند به جذب کارلس آلنیا هستند اما سرمربی قصد دارد تا پایان پیش فصل عملکرد او را بررسی کند و سپس در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. چالش‌های پیش روی کومان برای تصمیم‌گیری در این مورد را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

حال که خوشبختاته ماجرای پر‌حاشیه خروج لیونل مسی تمام شده، توجهات به سمت یکی از دیگر بازیکنان با آینده نامعلومِ تیم معطوف شده است: کارلس آلنیا. این محصول لاماسیا که فصل گذشته را به صورت قرضی در رئال بتیس سپری کرد، اکنون می‌خواهد جایگاه خود را ترکیب تیم اصلی تثبیت کند. از طرفی باشگاه‌های مختلف به‌ویژه ایتالیایی‌ها، علاقه شدیدی به این جوان ۲۲ ساله دارند و کومان باید هر چه زودتر تصمیم خود را در مورد او بگیرد‌.

انتقال به بتیس باعث شد آلنیا فرصت بیشتری برای بازی کردن به دست بیاورد و از این حیث به نفع او بود اما اخراج ناگهای روبی، سرمربی این تیم، به روند پیشرفت او کمکی نکرد. این بازیکن ۲۲ ساله نگران این است که در صورت ماندن در بارسا مجبور باشد به صورت نامنظم بازی کند. بارسا این را می‌داند، کومان هم همینطور. به همین دلیل هم سرمربی از باشگاه خواسته که تصمیم‌گیری در مورد آینده آلنیا را به بعد از اتمام پیش فصل موکول کند. او می‌خواهد دقیق‌تر عملکرد این هافبک بااستعداد را بررسی کند تا ببیند می‌تواند آن طور که از او انتظار دارد، بازی کند یا خیر.


به جز ویدال و سوارز، کومان می‌خواهد به تمام بازیکنان بارسا فرصت اثبات خودشان را بدهد. مارتین بریتویت دیگر بازیکنی است که امیدوار است بتواند در پیش فصل نظر سرمربی را به خود جلب کند. آلنیا مصمم است تا آخرین لحظه خود را در بارسا به اثبات برساند اما حال با پیوستن پدری و ترینکائو به تیم اصلی با رقابت سنگینی مواجه خواهد بود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۳ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!