به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: می‌مانم چون نمی‌خواهم با بارسلونا وارد دعوای قانونی شوم!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ (۷:۰۹) (۵۴۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت گل
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از هفته‌ها دلهره و نگرانی، حال ماجرای مسی هم به پایان رسید... او می‌ماند اما به قیمت ناراحتی‌ خودش و جریحه‌دار شدن قلب عاشق میلیون‌ها هوادار... در این خبر متن مصاحبه اسطوره همیشگی باشگاهمان در مورد حواشی اخیر را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی در مصاحبه با گل گفت: «وقتی به همسر و فرزندانم گفتم می‌خواهم بروم، شرایط وحشتناکی اتفاق افتاد. تمام اعضای خانواده‌ام شروع به گریه کردند، فرزندانم نمی‌خواستند بارسلونا را ترک کنند و مدرسه‌شان عوض شود‌. اما من فراتر از این‌ها را می‌دیدم؛ من می‌خواهم در بالاترین سطح ممکن رقابت کنم، قهرمان شوم و در لیگ قهرمانان به رقابت بپردازم. ممکن است در لیگ قهرمانان پیروز شوید یا شکست بخورید زیرا رقابت بسیار دشواری است اما باید برای آن رقابت کنید».

«حداقل در آن حضور داشته باشیم و بتوانیم از وقوع فجایعی مانند رم، لیورپول و لیسبون جلوگیری کنیم. همه این اتفاقات باعث شد به ترک باشگاه فکر کنم».

«هرگز تنها نبودم. افراد زیادی در کنارم بودند که باعث می‌شدند احساس تنهایی نکنم و همین برای من کافی بود. اما از اینکه می‌شنیدم هواداران و خبرنگاران تعهد من به بارسا را زیر سوال می‌برند و می‌گویند لیاقت آن را ندارم، واقعا ناراحت می‌شدم. البته این موضوع باعث شد حقیقت اطرافیانم را بشناسم. مهم نیست که من میروم یا می‌مانم، عشق من به بارسا همیشگی است».

«من فکر می‌کردم و البته مطمئن بودم که می‌توانم به صورت رایگان باشگاه را ترک کنم، رئیس باشگاه همواره می‌گفت که در پایان فصل می‌توانم تصمیم بگیرم می‌خواهم بمانم یا بروم اما سر حرفش نماند. وقتی گفتم می‌خواهم بروم آن‌ها بهانه آوردند که چون تا پیش از ۱۰ ژوئن درخواستم را ارسال نکردم، دیگر اعتبار ندارد در صورتی که آن زمان ما در حال رقابت برای لالیگا بودیم زیرا شیوع ویروس کرونا باعث شده بود تمام برنامه‌های فصل تغییر کند‌».


«به همین دلیل هم هست که می‌خواهم با باشگاه ادامه دهم. اکنون تنها به این دلیل می‌مانم چون بارتومئو به من گفت که تنها راه خروج از باشگاه پرداخت بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی است که عملاً غیر ممکن است».

«البته راه دیگری هم وجود داشت و آن این بود که کار را به دادگاه بکشانیم اما من هرگز نمی‌خواستم با بارسا وارد محاکمه شوم زیرا بارسلونا باشگاهی است که من عاشقش هستم زیرا همه چیز به من داد. اینجا باشگاه زندگی من است، من زندگی‌ام را در اینجا ساخته‌ام».

«من قبلاً هم به باشگاه و هم به طور شخصی به بارتومئو گفته بودم می‌خواهم بروم. آن‌ها از ابتدای فصل گذشته این را می‌دانستند. من طی ۱۲ ماه گذشته همواره این را به آن‌ها گفته‌ام. اما اکنون می‌مانم زیرا نمی‌خواهم یک دعوای قانونی را شروع کنم».

«من متاسفم از اینکه همواره گفته‌ام که می‌خواهم در بارسا بازنشسته شوم - اما قرار است شرایط طور دیگری رقم‌ بخورد. سال بسیار سختی بود. در تمرینات، در بازی‌ها و در رختکن به شدت تحت فشار بودم و اذیت می‌شدم».


«البته که برای تصمیم‌گیری دوران سختی داشتم. اما این تصمیم نتیجه شکست مقابل بایرن نبود، نتیجه مجموعه‌ای از اتفاقات بود. همواره گفته‌ام که می‌خواهم در بارسلونا کارم را تمام کنم، می‌خواهم باشگاه یک پروژه هدفمند داشته باشد و عناوین مختلفی به همراه آن کسب کنم اما حقیقت این است که مدت‌هاست باشگاه هیچ پروژه‌ای ندارد و آن‌ها بدون هیچ برنامه‌ای پیش می‌روند».

«بارسا به من همه چیز داد و من هم به آن همه چیز دادم. ‌می‌دانم هرگز حتی به ذهنمم خطور نمی‌کند که بارسا را به دادگاه بکشانم».

مسی در گفتگو با گل همچنین از مکالمه ناراحت‌کننده‌ و تاثیرگذاری که با پسرش، تیاگو داشت گفت و همچنین از همسرش، آنتونلا به این دلیل که در تمام این مدت در کنارش بود قدردانی کرد.

«متئو هنوز کوچک است و درکی از [سختی] اینکه بعد از چند سال زندگی در یک جا، به جای دیگری بروید، ندارد. تیاگو اما بزرگتر است. او چیزهایی از تلویزیون شنید و فهمید ماجرا از چه قرار است لذا شروع به سوال پرسیدن کرد. من نمی‌خواستم او در مورد لزوم ترک بارسلونا چیزی بداند، اینکه مجبور است به مدرسه جدیدی برود یا باید دوستان جدیدی پیدا کند. او با گریه به من گفت: لطفاً از اینجا نرویم».

«اتفاقی که برای من افتاد، قابل درک نبود. تصمیم‌گیری خیلی سخت بود. من عاشق بارسلونا هستم و هیچ جایی را بهتر از اینجا پیدا نخواهم کرد. با این حال من این حق را دارم که تصمیم بگیرم. من به دنبال رویارویی با اهداف و چالش‌های جدیدی بودم. پسرم، خانواده‌ام، آن‌ها اینجا بزرگ ‌شدند و اینجا به دنیا آمدند. اما خواسته من مبنی بر ترک باشگاه اصلاً اشتباه نبود. من مجبور بودم چنین تصمیمی بگیرم و این تصمیم به نفع همه بود».

«در تمام این مدت، همسرم با وجود تمام درد و رنجی که در دل داشت، مرا حمایت می‌کرد و همراهم بود‌».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
hadikarami
پاسخ به: مسی: می‌مانم چون نمی‌خواهم با بارسلونا وارد دعوای قانونی شوم!
نقل قول
Heavenly.Girl نوشته:

توهین نه ولی بالاخره نقد وارده بهش. تصمیم به رفتن تو شرایط سخت خودش وفاداری رو زیر سوال میبره...

این چیزایی که من دیدم توهین بود نه انتقاد
من حتی جرات انتقاد از اسطوره باشگاه رو هم ندارم


پنج‌شنبه، ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ (۱:۵۰)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: مسی: می‌مانم چون نمی‌خواهم با بارسلونا وارد دعوای قانونی شوم!
نقل قول
hadikarami نوشته:

چه هجمه ای از توهینها به سمت مسی از سوی برخی بارساییها در چند روز اخیر روانه شد...فکر کنم الان سکوت اختیار کردن بهترین گزینه ست...دیگه خاموش باشید

توهین نه ولی بالاخره نقد وارده بهش. تصمیم به رفتن تو شرایط سخت خودش وفاداری رو زیر سوال میبره...


شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ (۱۴:۵۷)
 
hadikarami
پاسخ به: مسی: می‌مانم چون نمی‌خواهم با بارسلونا وارد دعوای قانونی شوم!
چه هجمه ای از توهینها به سمت مسی از سوی برخی بارساییها در چند روز اخیر روانه شد...فکر کنم الان سکوت اختیار کردن بهترین گزینه ست...دیگه خاموش باشید


شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ (۱۲:۴۹)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: مسی: می‌مانم چون نمی‌خواهم با بارسلونا وارد دعوای قانونی شوم!
امیدوارم کومن این فصل کاری کنه که همه بازیکنان و هوادارا دوباره به این تیم ایمان بیارند. اوضاع سختی برای همه بود. امیدوارم بارتومگو هم چند ماه دیگه گورشو گم کنه و مدیر بعدی بتونه سروسامانی به این اوضاع بد بده تا آبروی برباد رفته تیم برگرده. هرچند که خیلی بیریخت شد


شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ (۸:۱۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۴ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!