به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

والنسیا علاقمند به جذب مونچونقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۷ شهریور ۱۳۹۹ (۱۶:۰۵) (۴۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


باشگاه در حال ارزیابی دقیق وضعیت این هافبک ۲۰ ساله است و رونالد کومان هم قصد دارد پیش از تصمیم‌گیری در مورد آینده او، عملکردش در پیش‌ فصل را تحت نظر بگیرد. با این حال مونچو هم‌اکنون مورد توجه باشگاه‌های مختلفی قرار گرفته است. در این خبر به بررسی شرایط فروش این محصول لاماسیا خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آنچه مسلم است این است که این هافبک اسپانیایی سال آینده در بارسا ب نخواهد بود زیرا با عملکرد خود در فصل گذشته به خوبی نشان داد که آماده حضور در سطوح بالاتر تیم‌های فوتبال است‌. حال کومان باید تصمیم بگیرد که مونچو را برای فصل آینده در ترکیب تیم اصلی می‌خواهد یا باشگاه باید او را به طور قرضی راهی یک تیم لیگ برتری دیگر کند.


در حال حاضر والنسیا بیشترین علاقه را به جذب او نشان داده است. بعد از خروج پارخو و کوکلَن حال خاویر گارسیا می‌خواهد به وسیله مونچو گزینه‌های خود برای خط میانی تیمش را تقویت کند.

سلتا ویگو دیگر باشگاهی است که در مورد شرایط خروج مونچو از نیوکمپ سوال کرده است. بارسا ترجیح می‌دهد او را به طور قرضی به فروش برساند اما احتمال فروش دائم با بند بازخرید را رد نمی‌کند.


مونچو تنها ستاره بارسا ب نیست که احتمال می‌رود طی هفته‌های آینده باشگاه را ترک کند. آکیمه مورد توجه باشگاه ایتالیایی ساسولو قرار گرفته و کویادو هم توسط تیم‌های لالیگایی در خواست شده است. بارسا می‌تواند از فدوش سه بازیکن نامبرده مجموعاً حدود ۳۰ میلیون یورو دریافت کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
jamshid27
پاسخ به: والنسیا علاقمند به جذب مونچو
تنها کاری که بارتومگو با بارسا نکرده: آتیش زدن تیمه که اونم ایشالا در دو سه روز آینده در یک عملیات انتحاری انجام می ده


شنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۹ (۱۸:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۹ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!