به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مقاصد احتمالی سوارز بعد از ترک بارسانقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۹ (۱۹:۴۱) (۷۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarceloban.ir


همانطور که می‌دانید رونالد کومان طی مکالمه‌ای که با لوئیز سوارز داشت به او گفت که از فصل آینده دیگر جایی در ترکیب بارسا نخواهد داشت. به همین بهانه در این خبر مقاصد احتمالی این مهاجم اروگوئه‌ای بعد از ترک نیوکمپ را بررسی می‌کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا قصد دارد قرارداد سوارز را زودتر از موعد فسخ کند؛ این شرایط یک فرصت نادر برای باشگاه‌هایی فراهم خواهد کرد که می‌خواهند بدون هیچ هزینه‌ای یک مهاجم سطح بالا را به خدمت بگیرند و PSG یکی از آن‌هاست.

نائب قهرمان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که دو سال پیش ضلع سوم (نیمار) مثلث فراموش نشدنی بارسا را با از این تیم گرفته بود، حال فکر می‌کند سوارز انتخاب مناسبی برای بازی در کنار او خواهد بود. گفته می‌شود این درخواست خود نیمار نیز هست.


ایده به خدمت گرفتن سوارز بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان قوت گرفت؛ جایی که PSG به وضوح فاقد قدرت تمام‌کنندگی بود. در آن بازی ایکاردی، بازیکن پست ۹ کاذب این تیم روی نیمکت بود.

حال فرانسوی‌ها منتظرند تا ببیند آیا قرارداد سوارز مطابق انتظار توسط بارسا فسخ می‌شود یا خیر. آن‌ها هنوز با سوارز صحبت نکرده‌اند اما گفته می‌شود تیم‌هایی از لیگ جزیره و سری آ با او تماس داشته‌اند.

از طرفی مشخص شده که سوارز تحت هیچ شرایطی به آژاکس نخواهد رفت؛ او عاشق این باشگاه است اما نمی‌خواهد به آنجا بازگردد. حتی وقتی مارک اورمارس، مدیر ورزشی این باشگاه با او تماس گرفت، پاسخش منفی بود.


همچنین باشگاه‌هایی از لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) و آسیا با او تماس داشته‌اند اما تا زمانی که بارسا و وکلای او برای فسخ قراردادش به توافق نرسیده‌اند او هیچ تصمیمی نخواهد گرفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Huchism
پاسخ به: مقاصد احتمالی سوارز بعد از ترک بارسا
🤦‍♂️


سه‌شنبه، ۴ شهریور ۱۳۹۹ (۲۳:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۹ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!