به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز سوارز: اگر مسئولان باشگاه فکر می‌کنند باید بروم، بهتر است مستقیماً با خودم صحبت کنند!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۹ (۹:۱۲) (۴۷۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از شکست تلخ آبی و اناری‌ها مقابل بایرن مونیخ، شایعات زیادی پیرامون احتمال خروج تعدادی از بازیکنان تیم اصلی، از جمله لوئیز سوارز شنیده شد. هنوز معلوم نیست که همه این‌ها یک بازی رسانه‌ای است یا حقیقاً طی روز‌های آینده شاهد تحول عظیمی در ترکیب بارسا خواهیم بود اما واکنش‌های این مهاجم اروگوئه در مورد شرایط خودش، شایان توجه است. صحبت‌های اخیر او را در این خبر بخوانید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

شب گذشته لوئیز سوارز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «هرگز فراموش نکنید که شما معمار سرنوشت خود هستید».

این اولین واکنش سوارز بعد از شکست ۸-۲ تیمش مقابل بایرن مونیخ بود. ادامه حضور او در نیوکمپ، همچون سایر هم‌تیمی‌هایش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و مشخص نیست که آیا جایی در برنامه‌های رونالد کومان دارد یا خیر‌. سرمربی هلندی کاتالان‌ها در اولین مصاحبه خود بعد از پیوستن به بارسا از لزوم بازسازی تیم و فرصت دادن به جوانان خصوصاً در خط حمله گفت. اخیراً هم ممفیس دپای، مهاجم ۲۶ ساله تیم لیون به باشگاه لینک شده است.

سوارز ۳۳ سال دارد و ۶ فصل است که در بارسلونا توپ می‌زند. او در این مدت طی ۲۸۳ بازی، ۱۹۸ گل به ثمر رسانده است. هنوز یک سال تا پایان قرارداد فعلی سوارز باقی مانده و اگر در فصل آینده تعداد مشخصی بازی انجام دهد، یک سال دیگر هم تمدید خواهد شد.


لوئیز سوارز اخیراً به باشگاه آژاکس لینک شده است؛ جایی که در بین سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ در آنجا توپ می‌زد. از طرفی باشگاه‌های ایتالیایی اینتر میلان و یوونتوس نیز به جذب او علاقه نشان داده‌اند.

در همین راستا ساعاتی پیش el país صحبت‌های قابل توجهی از او را نقل کرد: «من بهترین‌ها را برای باشگاه می‌خواهم و در حال حاضر برنامه‌ام این است که همکاری‌ام را ادامه دهم اما اگر باشگاه فکر می‌کند من قابل فروشم و باید بروم، مشکلی برای صحبت کردن با افراد تصمیم‌گیرنده ندارم».


«همه ما بابت شکست مقابل بایرن مونیخ مقصریم. اگر بازی برگشتی در کار بود، آن‌ها باز هم ما را شکست می‌دادند. به اندازه کافی خوب نیستیم».

«رقابت کردن همیشه خوب است. اگر مربی فکر می‌کند من باید از روی نیمکت کار خود را شروع کنم، حاضرم از همین طریق به تیم کمک کنم. من فکر می‌کنم هنوز هم می‌توانم به باشگاه کمک زیادی کنم».


«رابطه خیلی خوبی در داخل و خارج زمین با مسی دارم اما این بدان معنا نیست که من بخاطر رابطه‌ام با او در تیم بازی می‌کنم. من از زمانی که به باشگاه آمدم حمایت هواداران را حس کردم و این قدرت زیادی برای ادامه دادن به من می‌دهد».

«هیچ یک از افراد باشگاه به من نگفته که تیم به من نیازی نخواهد داشت. خوب بود که شخص مسئول مستقیماً با من صحبت می‌کرد. من ۶ سال در این باشگاه بوده‌ام، بهتر است در این مورد با خودم صحبت شود تا اینکه اخبارش به مطبوعات برسد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: لوئیز سوارز: اگر مسئولان باشگاه فکر می‌کنند باید بروم، بهتر است مستقیماً با خودم صحبت کنند!
همچنان در اوجه، حیفه بره، اونم 15 میلیون


یکشنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۹ (۱۷:۱۴)
 
Hossein.hadi.Moghadam
پاسخ به: لوئیز سوارز: اگر مسئولان باشگاه فکر می‌کنند باید بروم، بهتر است مستقیماً با خودم صحبت کنند!
سوارز بازیکن خوبیه ولی باید مربی بزرگی بالا سرش باشه تا جرات تعویض کردنش رو داشته باشه نه تنها سوارز بلکه حتی مسی .بازیکنان ما چند فصلی هست که عادت کردن شل و بیروحیه و بی تعصب بازی کنند ولی فیکس هم باشند.امیدوارم کومن این رویه رو تعقییر بده


شنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۹ (۱۴:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۹ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!