به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

در جلسه مسی و کومان چه گذشت؟اخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ (۰:۵۳) (۱,۲۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


عصر امروز این ستاره آرژانتینی طی ملاقاتی که با سرمربی جدید تیم، رونالد کومان داشت از تردیدش نسبت به وضعیت فعلی باشگاه و اهداف نامشخص آن گفت. جزئیات این جلسه حضوری را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

رونالد کومان و لئو مسی عصر امروز در بارسلونا ملاقاتی حضوری داشتند تا در مورد آینده این فوق ستاره آرژانتینی در باشگاه صحبت کنند. لئو در این جلسه توضیح داد که بعد از شکست ۸-۲ مقابل بایرن مونیخ، هنوز در مورد ماندن در باشگاه مردد است. حال وظیفه اصلی کومان این است که مسی را متقاعد کند مقصد مشخصی پیش روی تیم است و او نقشی حیاتی در هدایت این کشتی به ساحل موفقیت دارد‌.


کومان تردید مسی را درک می‌کند. این اولین باری است که مسی احساس می‌کند واقعاً باید باشگاه را ترک کند.

این که کومان تنها ۲۴ ساعت بعد از امضا قراردادش، ملاقاتی با مسی ترتیب داد تا برنامه‌هایش را برای او توضیح دهد، نشان می‌دهد لئو چقدر برای تمام پروژه‌های بارسا مهم است.

تعطیلات ناتمام

مسی به همراه خانواده‌اش در لا سردانیا بود که تماسی از سوی باشگاه دریافت کرد. بعد از این تماس زمان زیادی طول نکشید که تصمیم گرفت به تعطیلات خود خاتمه دهد، سوار ماشینش شود و به ملاقات با کومان بیاید تا در مورد احساسی که دارد صحبت کند. لئو می‌داند به عنوان کاپیتان تیم، باید نقش مثبتی در تغییرات پیش روی باشگاه داشته باشد.


کومان یکی از طرفداران بزرگ مسی است و می‌خواهد تا آنجا که ممکن است بیشتر در مورد او بداند تا بتواند او را به سمت خودش جذب کند. گفته می‌شود این جلسه به خوبی پیش رفته است و طرفین مذاکره آماده صحبت در مورد تغییرات احتمالی تیم هستند.

علی رغم اینکه این جلسه بهتر از آنچه پیش‌بینی می‌شد، پیش رفت اما مسی می‌خواهد بیشتر فکر کند و شرایط را بسنجد. هنوز یک سال تا پایان قرارداد او باقی مانده و بارسا امیدوار است حداقل یک سال دیگر هم آن را تمدید کند.

در پایان شایان ذکر است که با وجود تمام شایعات مطرح شده در این زمینه، لئو هرگز به بارسا نگفته که می‌خواهد باشگاه را ترک کند و در حال حاضر تنها نسبت به هدف فعلی تیم تردید دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ronalmessiho
پاسخ به: در جلسه مسی و کومان چه گذشت؟
امشب تمام خبرگزاریا گفتن مسی درخواست خروج داده... لعنت بهت بارتمئو، تف تو شرفت که ذره ای وجود نداری.


چهارشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۹ (۰:۴۵)
 
hadikarami
پاسخ به: در جلسه مسی و کومان چه گذشت؟
اگه مسی از بارسا بره
منم بعد از سالها، از دنیای حرفه ای تماشای فوتبال خداحافظی خواهم کرد


جمعه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ (۲:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۸ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!