به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

برگزاری انتخابات زودهنگام، تنها در صورت استعفای بارتومئو و اعضای هیئت مدیرهاخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ (۱۲:۲۶) (۴۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


با توجه به وضعیت اضطراری این روزهای بارسا و افزایش موج اعتراضات نسبت به نحوه مدیریت آن، بسیاری خواستار استعفای ریاست باشگاه شده‌اند اما مسئله اینجاست که استعفای او تنها شرط لازم برای برگزاری انتخابات زودهنگام است و کافی نیست. در این خبر با بررسی شرایط مختلفی که می‌تواند در ادامه رخ دهد، نتیجه‌ای که به تبع آن‌ها ایجاد خواهد شد را توضیح داده‌ایم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

۱. آیا بارتومئو و هیئت مدیره‌اش می‌توانند انتخابات را زودتر از موعد برگزار کنند؟

برای اینکه انتخابات زودهنگام برگزار شود، لازم است تمام اعضای هیئت مدیره فعلی از سمت خود استعفا دهند. در این صورت، مسئولیت باشگاه به کمیسیون مدیریت واگذار می‌شود که رئیس آن کارلس توسکوئز، مسئول کمیته اقتصادی باشگاه خواهد بود. از آن پس کمیسیون مدیریت ۳ ماه فرصت دارد تا انتخابات را برگزار کند.

۲. اگر فقط بارتومئو استعفا دهد، چه اتفاقی می‌افتد؟

در این صورت جوردی کاردونر، معاون فعلی باشگاه ریاست را بر عهده خواهد گرفت و می‌تواند تا موعد مقرر برگزاری انتخابات بعدی یعنی ژوئن ۲۰۲۱ نیز بر سمت جدید خود باقی بماند. این یعنی تکرار دوباره شرایطی که در ژوئن ۲۰۱۴ ایجاد شد؛ وقتی راسل استعفا داد و بارتومئو جانشین او شد. این یکی از گزینه‌های ممکن است اما از آنجا که بارتومئو ترجیح می‌دهد سمتش را تا آخرین لحظه حفظ کند، بعید به نظر می‌رسد.


۳. چه اتفاقی می‌افتد اگر همه اعضای هیئت مدیره طی روزهای آینده استعفا دهند؟

باز هم مسئولیت باشگاه بر عهده کمیسیون مدیریت قرار خواهد گرفت. در این شرایط معمولاً رئیس کمیسیون دستور برگزاری هر چه سریع‌تر انتخابات را اعلام می‌کند. از لحظه اعلام رسمی این حکم حدوداً ۴۰ روز زمان برای انجام تدارکات و مقدمات انتخابات نیاز است.

۴. اگر تعداد مشخصی استعفا دهند چطور؟

در حال حاضر هیئت مدیره باشگاه تنها ۱۴ عضو دارد؛ حداقل تعداد لازم. اگر تعداد این اعضا به ۵ نفر با احتساب خود بارتومئو، کاهش یابد کمیسیون مدیریت روی کار آمده و دستور برگزاری انتخابات را صادر می‌کند.


۵. چرا صحبت از برگزاری انتخابات در مارس ۲۰۲۱ به میان آمده است؟

این چیزی است که در اساسنامه باشگاه درج شده است: وقتی دوره شش ساله مدیریت یک گروه تمام شود، رئیس باشگاه می‌تواند بین ۱۵ مارس الی ۱۵ ژوئن همان سال انتخابات را برگزار کند.

۶. اگر انتخابات در مارس یا آوریل ۲۰۲۱ برگزار شود، چه اتفاقی می‌افتد؟

رئیس جدید باشگاه و هیئت مدیره‌‌اش تا ۱ جولای ۲۰۲۱ به باشگاه نخواهند آمد. این یعنی تا ۱ جولای بارتومئو و هیئت مدیره‌اش بر سمت خود باقی خواهند ماند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
AGH2000
پاسخ به: برگزاری انتخابات زودهنگام، تنها در صورت استعفای بارتومئو و اعضای هیئت مدیره
هیچی دیگه...نه انتخابات و نه استعفا و احتمالاً خداحافظی با کینگ...از اون طرفم دید ژاوی رو نمیتونه بیاره تا گَند بزنه بهش...روی رونالد کومان دست گذاشت...خدا کنه اشتباه ستین رو نکنه و مثل ژاوی قبول نکنه...وگرنه همون بلایی رو سرش میارن که سر انریکه و ستین آوردن...


دوشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ (۲۱:۳۸)
 
saeed3103
پاسخ به: برگزاری انتخابات زودهنگام، تنها در صورت استعفای بارتومئو و اعضای هیئت مدیره
گورتو گم کن دیگه تیم رو به فنا دادی


دوشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ (۱۹:۳۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۱ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!