به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مونچو، سومین بازیکن بارسا ب در ترکیب تیم اصلیآمار و ارقام
فرستنده متین اکبری در تاريخ دوشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ (۱:۰۱) (۸۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری/ FCBarcelona.ir

در جریان دیدار شنبه شب بارسا و ناپولی، مونچو به سومین بازیکن بارسا ب تبدیل شد که در این فصل اولین بازی‌اش را برای تیم اصلی انجام داده است. در این خبر عملکرد او در این فصل را زیر ذره‌بین آمار قرار خواهیم داد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیروزی شب گذشته مقابل ناپولی برای بارسا بسیار ارزشمند بود و برای مونچو به طور ویژه‌ای به یادماندنی شد؛ کاپیتان دوم بارسا ب که در دقیقه 84 برای بارسا به میدان آمد، اولین بازی‌ خود را برای تیم اصلی به نمایش گذاشت!

با احتساب پنج دقیقه وقت تلف شده، او یازده دقیقه بازی کرد، نه بار توپ را لمس کرد و از چهار پاس خود سه مورد را به درستی به مقصد رساند. او با پیراهن شماره ۴۲ خود، زمانی که بارسا نیاز داشت تا شرایط را متعادل نگه دارد، استحکام را به خط میانی منتقل کرد و کمک کرد تا تیم برتری خود را حفظ کند.

مونچو در تیم ب فصلی فوق‌العاده را سپری کرده است. او بهترین گلزن بارسا ب محسوب می‌شود و در ۲۹ بازی‌ای که در این تیم به میدان رفت، ۱۰ گل به ثمر رساند؛ که برای یک هافبک آمار خوبی محسوب می‌شود. این هافبک اهل بالریا که سه پاس گل هم در این فصل ارسال کرده، در ارسال شوت.های از راه دور مهارت بالایی دارد و بیشتر گل‌های خود را هم به همین شکل به ثمر رسانده است.


مونچو بعد از آنسو فاتی (مقابل بتیس) و آرائوخو (مقابل سویا)، سومین بازیکن بارسا ب است که در این فصل اولین بازی‌اش را برای تیم اصلی انجام می‌دهد. کارلس پرز، ریکی پویچ و الکس کویادو دیگر بازیکنان بارسا ب هستند که در این فصل برای تیم اصلی به میدان رفته‌اند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مونچو، سومین بازیکن بارسا ب در ترکیب تیم اصلی
امیدوارم این توله فصل بعد با یه انتقال قرضی غلط دیگه نابود نشه...


دوشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ (۷:۱۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۱ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!