به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

هرآنچه لازم است در مورد گوستاوو مایا بدانید!نقل و انتقالات
فرستنده متین اکبری در تاريخ جمعه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ (۱۶:۱۸) (۵۰۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir

روز گذشته گوستاوو مایا، وینگر بااستعداد برزیلی به بارسا پیوست و به زودی قرار است برای تیم ب به میدان برود. در این خبر به بررسی سبک بازی او خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا بیشتر با خرید جدید کاتالان‌ها آشنا شوید!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

گوستاوو مایا حال بازیکن بارسا ب محسوب می‌شود. این وینگر برزیلی با قراردادی به ارزش ۴.۵ میلیون یورو به بارسا پیوست. او بیشتر به خاطر تطبیق پذیری و قدرت بالای گلزنی‌اش شناخته می‌شود. اتلتیکو مادرید و لیورپول نیز به دنبال جذب این بازیکن بودند، ولی بارسا گوی سبقت را از رقبا ربود.

مایا قادر است در هر سه پست خط حمله بازی کند. پست اصلی او جناح چپ خط حمله است، از همین رو او قادر است با پای راست قدرتمندش برای دروازه حریف خطرساز شود. مایا یک دریبل زن قهار است و ویژگی اصلی بازی او بردن نبردهای یک در برابر یک است.

مانند اکثر بازیکنان آینده دار برزیلی، مایا مهارت بالایی در کار با توپ دارد و از سرعتی بالا برای عبور از مدافعان حریف برخوردار است. او خلاق ولی بسیار جوان است، از همین رو گاهی به خاطر تک روی بیش از حد مورد سرزنش قرار می‌گیرد.

استعدادیاب‌های بارسا از سال ۲۰۱۸ گزارش‌های بسیار خوبی از عملکرد مایا ارائه کرده‌اند. در فصل ۲۰۱۸/۲۰۱۹ او در ۳۶ بازی ۳۰ گل برای تیم جوانان سائوپائولو به ثمر رساند. عملکرد خوب مایا در تورنمنت جوانان سائوپائولو باعث شد، تا بارسا در ژانویه خرید او را قطعی کند. مایا در آن رقابت‌ها در ۷ مسابقه ۳ گل به ثمر رساند. استعدادیاب‌های بارسا اعتقاد دارند او برای انتقال به اسپانیا و بازی در تیم بارسا ب کاملا آماده است.


مایا کیفیت لازم برای پیشرفت در تیم جوانان به عنوان وینگر را دارد. او هم از لحاظ تاکتیکی هم از لحاظ تکنیکی از توانایی بالایی برای گلزنی برخوردار است و بارسا هم مکان مناسبی برای رشد او محسوب می‌شود.

مایا در کوتیا پرورش یافته است، مرکز تمرینی پیشرفته سائوپائولو که تیم ملی کلمبیا در سال ۲۰۱۴ برای جام جهانی در آن اسکان یافت. او متولد برازیلیا است و در ۱۴ سالگی وارد آکادمی شد. مایا تاکنون برای تیم اصلی سائوپائولو به میدان نرفته، ولی بازیکن بسیار ارزشمندی در این باشگاه محسوب می‌شود.

متاسفانه به خاطر بحران کرونا مایا چهار ماه است که فوتبال بازی نکرده است. او انتظار داشت که در تورنمنت دیگری که قرار بود برگزار شود به میدان برود ولی آن هم به خاطر مشکلات کرونا در برزیل برگزاری آن لغو شد. این بدین معنی است که این بازیکن جوان به یک مربی شخصی نیاز خواهد داشت تا بتواند مجدداً آمادگی جسمانی‌اش را بدست بیاورد و به پیشرفتش ادامه دهد.

ماه پیش مایا یادگیری زبان اسپانیایی را آغاز کرد و به نظر می‌رسد که او قصد دارد خیلی سریع در بارسا تطبیق یابد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: هرآنچه لازم است در مورد گوستاوو مایا بدانید!
ان شاء الله به دوران خوش پسابارتومئو برخورد می‌کنی...


دوشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ (۷:۲۱)
 
marzeg
پاسخ به: هرآنچه لازم است در مورد گوستاوو مایا بدانید!
به امید درخشش در تیم ب و انتقال به تیم اصلی🔥


شنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ (۳:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۲ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!