به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رسمی: گوستاوو مایا به بارسا ب پیوستنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ (۱۹:۰۰) (۵۷۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این مهاجم ۱۹ ساله برزیلی طی قراردادی با بند آزادسازی ۳۰۰ میلیون یورویی که تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد به جمع آبی و اناری‌پوشان پیوست. جزئیات قرارداد او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا برای خرید گوستاوو مایا با سائوپائولو به توافق رسید. قرارداد این بازیکن برزیلی که از فصل آینده برای بارسا ب توپ خواهد زد، تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد و رقم فسخ آن ۳۰۰ میلیون یوروست. ارزش کلی این قرارداد ۴.۵ میلیون یوروست که ۱ میلیون یورو آن را باشگاه قبلاً بابت تضمین داشتن حق خرید او داده بود و اکنون ۳.۵ میلیون یورو بابت تکمیل این قرارداد پرداخت کرده است.

گوستاوو مایا در سن ۱۴ سالگی به باشگاه سائوپائولو پیوست و بعد از سه بار تست گرفتن، او را به آکادمی تیم منتقل کردند. از آن پس گوستاوو مایا شروع به گلزنی کرد و در مجموع ۷ جام به همراه این تیم - در رده‌های سنی مختلف - بالای سر برده است. از نظر تعداد گل زده، بهترین فصل او به سال ۲۰۱۸ باز می‌گردد؛ زمانی که ۳۰ گل طی ۳۶ بازی به ثمر رساند.

او همچنین در رده‌های سنی زیر ۱۶ سال و زیر ۱۷ سال تیم ملی برزیل بازی کرده است. او مهاجم پرسرعتی است که معمولاً در جناح چپ بازی می‌کند - اگرچه راست پاست. گوستاوو برای بازی در تیم اصلی سائوپائولو فراخوانده شد اما همچنان در تیم دوم این باشگاه ماند. او همچنین یک دریبل‌زن قدرتمند با شوت‌هایی پرقدرت است.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۶ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!