به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی ناپولی مقابل لاتزیو در آستانه مصاف با بارسالیگ قهرمانان
فرستنده متین اکبری در تاريخ یکشنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ (۱۶:۲۶) (۳۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir


در هفته پایانی رقابت‌های سری آ ایتالیا، تیم ناپولی موفق شد با نتیجه سه بر یک حریفش لاتزیو را شکست دهد. در این خبر به بررسی نکات مهم این بازی خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ناپولی یک هفته مانده به بازی مقابل بارسا در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، موفق شد آخرین مسابقه خود در سری آ را با پیروزی پشت سر بگذارد. فابین رویز، اینسینیه و پولیتانو سه گل ناپولی در این بازی را به ثمر رساندند تا شاگردان جنارو گتوزو با کسب این پیروزی لیگ را در رده هفتم جدول به اتمام برساند. ناپولی پیش از این موفق شده بود با پیروزی مقابل یوونتوس در فینال جام حذفی سهمیه لیگ اروپا در فصل آینده را کسب کند.

خیلی زود در هشتمین دقیقه بازی، فابین روز با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه ناپولی را پیش انداخت. در دقیقه بیست و یکم بازی چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو بازی را به تساوی کشاند.


با این گل ایموبیله 36 گله شد و توانست جایگاه خود در صدر جدول گلزنان سری آ را تثبیت کند. در نیمه دوم دو گل از اینسینیه و پولیتانو نتیجه را به نفع شاگردان گتوزو تغییر داد تا ناپولی با بردی روحیه بخش به مصاف بارسا بروند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!