به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

داوید آلابا، خواهان پیوستن به بارسلونانقل و انتقالات
فرستنده متین اکبری در تاريخ پنج‌شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۹ (۲۱:۴۱) (۴۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع:اسپورت
مترجم: متین اکبری / FCBarcelona.ir


این ملی‌پوش اتریشی تمایلی به تمدید قرارداد خود با بایرن ندارد و بارسا هم مدت‌هاست که به دنبال جذب اوست. در این خبر جزئیات بیشتری در مورد این انتقال احتمالی خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آلابای 28 ساله با بایرن بر سر تمدید قراردادش به مشکل خورده است. او قصد دارد چالش جدیدی را تجربه کند و بعید است برای تمدید قراردادش با ژرمن‌ها به توافق برسد.

این ملی‌پوش اتریشی بارها خود را به بارسا پیشنهاد کرده است. بارسا تیمی است که او مایل است پیش از پایان دوران حرفه‌ای‌اش برای آن بازی کند. باشگاه هم این بازیکن را زیر نظر دارد، اما جذب او در این تابستان بعید به نظر می‌رسد. البته بارسا از جذب رایگان او در تابستان 2021 استقبال می‌کند.


کاتالان‌ها مدت‌‌هاست که به دنبال جذب آلابا هستند. باشگاه معتقد است سبک بازی او کاملاً با بارسا منطبق است و می‌تواند در سه پست مدافع میانی، مدافع چپ و هافبک برای تیم بازی کند.

این بازیکن همیشه از انتقال به بارسا استقبال کرده ولی بایرن همواره خواهان حفظ او بوده است. حال اما وضعیت کمی متفاوت به نظر می‌رسد، زیرا تنها 12 ماه از قرارداد او با بایرن باقی مانده و خبری از تمدید قرارداد نیست.


در حال حاضر مذاکرات برای تمدید قرارداد او متوقف شده است، زیرا مدیر برنامه‌های جدید او برای تمدید قراردادش دستمزدی ۲۰ میلیون یورویی رای برای او درخواست کرده است‌و ظاهراً تنها موافقت با این خواسته می‌تواند آلابا را در بایرن نگه دارد.

آلابا خواهان یک چالش جدید است و حاضر است برای رسیدن به این خواسته، حقوقش را هم کاهش دهد. پدر این بازیکن در جریان این مذاکرات تماس‌هایی با باشگاه داشته است.

اگر وضعیت به همین شکل باقی بماند و آلابا قرارداد جدیدی با بایرن امضا نکند، بارسا فرصت فوق‌العاده‌ای برای جذب این بازیکن خواهد داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۰ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!