به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کوتینیو مخالفتی با ماندن در بارسلونا ندارد!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۹ (۱۴:۲۰) (۳۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


آینده فیلیپه کوتینیو همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و اگرچه خودش ترجیح می‌دهد به لیگ جزیره بازگردد اما به گفته مدیر برنامه‌هایش، مخالف ماندن در بارسلونا نیست! متن مصاحبه او را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در مورد وضعیت این ستاره برزیلی، در حال حاضر تنها چیزی که می‌توان از آن مطمئن بود این است که او بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد.

کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های این ستاره برزیلی طی مصاحبه‌ای با تاک اسپورت گفت: «از آنجا که بازی‌های لیگ قهرمانان تا ۲۳ آگوست ادامه خواهد داشت، نقل و انتقالات برای بازیکنانی چون کوتینیو تا قبل از این تاریخ سخت خواهد شد. او اکنون باید تمرکزش را روی لیگ قهرمانان بگذارد، آن‌ها باید چلسی را شکست دهند. و سپس باید به بارسلونا برود و برای این تیم بازی کند».

جورابچیان در ادامه گفت: «بر کسی پوشیده نیست که کوتینیو دوست دارد به لیگ برتر بازگردد. او بازی کردن در لیگ جزیره را دوست دارد و در آنجا هم سبک بازی او را دوست دارند. انگلیس یکی از اولویت‌های او است». شایان ذکر است که احتمال پیوستن کوتینیو به آرسنال بسیار بالاست.

با این که خروج از نیوکمپ محتمل‌تر به نظر می‌رسد اما ظاهراً احتمال رسیدن به توافق با بارسا نیز وجود دارد: «او اصلاً مخالف ماندن در بارسلونا نیست».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ronalmessiho
پاسخ به: کوتینیو مخالفتی با ماندن در بارسلونا ندارد!
به خدا هافبک بهتر از این پیدا نمیشه. بذارید برگرده خودشو ثابت کنه.


پنج‌شنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۹ (۲۰:۴۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۹ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!