به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا در فکر تمدید قرارداد انسو فاتینقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۹ (۱۴:۲۱) (۲۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مارجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از سپری کردن یک فصل درخشان به همراه تیم اصلی، حال به نظر می‌رسد این جوان خوش آتیه در آستانه تمدید قرارداد دیگری است. در این خبر از جزئیات قرارداد فعلی او و این تصمیم مهم باشگاه مطلع خواهید شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به گزارش راک ۱، بارسا بعد از دریافت پیشنهادات مختلف از سایر باشگاه‌ها که مایل به پرداخت مبالغی بیش از ارزش فعلی قرارداد این بازیکن جوان بودند، به فکر بازنگری قرارداد موجود افتاده است.

این جوان ۱۷ ساله بعد از به ثمر رساندن اولین گل خود برای بارسا مقابل اوساسونا به کانون توجه این تیم تبدیل شد و از آن زمان تاکنون در تیم اصلی ماندگار شد.

او در این فصل مجموعاً ۸ گل به ثمر رساند و حال با توجه به تصمیم سرمربی مبنی بر تداوم همراهی او با تیم اصلی و عدم رضایت برای پیوستن او به بارسا ب - که بازی‌های پلی‌آف صعود به سگوندا A را سپری می‌کند - به نظر می‌رسد باشگاه برای ادامه مسابقات لیگ قهرمانان هم روی او حساب کرده است.

فاتی آخرین قرارداد خود را در ماه دسامبر امضا کرد که تا ژوئن ۲۰۲۲ اعتبار دارد. همان زمان نیز باشگاه دستمزد او را افزایش داد و بند آزادسازی‌اش را از ۱۰۰ میلیون به ۱۷۰ میلیون یورو رساند.


با این حال به نظر می‌رسد کاتالان‌ها باز هم قصد دارند قرارداد دیگری تنظیم کنند که هم دستمزدش را افزایش دهند و هم آینده دراز مدت او را در نیوکمپ تضمین کنند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۶ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!