به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: باید همین نگرش و تعهد را حفظ کنیممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۹ (۰:۰۸) (۲۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کاپیتان کاتالان‌ها بعد از اتمام پیروزی پرگل مقابل آلاوز در ویتوریا نقطه نظرات خود را با خبرنگاران در میان گذاشت. متن مصاحبه او را در این خبر خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی بعد از پیروزی ۵-۰ مقابل آلاوز که در آن ۲ گل زد و یک پاس گل هم ارسال کرد، به گفتگو با رسانه‌ها پرداخت.

واکنش

امروز ما چیز دیگری دیدیم. به علت شرایط [پرفشاری] که داشتیم، این بازی، بازی سختی بود. امروز تیم ما نگرش و تعهد متفاوتی داشت و این یک گام رو به جلو است.

لالیگا

از نظر فوتبالی فصل فوق‌العاده‌ای نداشتیم اما امروز در نگرش و تعهد خود گام مهمی برداشتیم. انگیزه کافی داریم و رقبا نمی‌توانند به این دلیل ما را شکست بدهند. باید به اندازه تیم حریف و یا ببشتر از آن‌ها انگیزه داشته باشیم.


لیگ قهرمانان

در لحظات حساسی هستیم زیرا هداف مهمی برای رسیدن به آن‌ داریم. می‌دانیم باید ثبات بیشتری داشته باشیم. همان طور سرمربی روز گذشته گفت، بازی‌های خوبی داشته‌ایم و باید همان روش را در طول ۹۰ دقیقه تمام بازی‌ها حفظ کنیم.

استراحت

باید کمی استراحت کنیم و به آرامش برسیم. به این ترتیب می‌توانیم ذهنمان را آزاد کنیم و با انگیزه‌ای بیشتر از همیشه بازگردیم. هر آنچه باید گفته می‌شد را گفته‌ایم، از خود انتقاد کرده‌ایم و حال باید بهترین عملکردمان را ارائه کنیم. چیزی برای گفتن باقی نمانده، فقط باید نشان می‌دادیم که شرایط می‌تواند تغییر کند و امروز گام مهمی در این مسیر برداشتیم.

پیچیچی

همواره گفته‌ام که جوایز و اهداف فردی اولویت دوم من هستند. درست است که با توجه به اهمیتش از منظر تعداد دفعات کسب این عنوان (۷ بار)، رسیدن به آن می‌تواند نقطه عطف مهمی باشد اما دوست داشتم مانند گذشته با قهرمانی لیگ همراه می‌شد
.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۱ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!