به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا در فکر فروش اومتیتی، حتی به صورت قرضی!نقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۹ (۱۷:۰۱) (۳۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


گزارشات حاکی از آن است که کاتالان‌ها قصد دارند این مدافع فرانسوی را به فروش رسانده و در عوض مدافع دیگری را به خدمت بگیرند. در این خبر جزئیات این موضوع را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در فصل جاری شاهد حضور تقریباً همیشگی پیکه و لنگله در بخش مرکزی خط دفاع بارسا بودیم که با حضور آرائوخو روی نیمکت عملاً این پست از نظر نفرات تضمین بود. اگر چه ساموئل اومتیتی نیز گاهاً به کمک تیم می‌آمد اما مصدومیت زانو مانع ثبات عملکرد او ‌شد.


همه این‌ عوامل باعث شده تا سران باشگاه در فکر فروش او در تابستان پیش رو باشند. هنوز پیشنهادی دریافت نشده است اما بارسا تمایل دارد او را به طور قرضی به فروش برساند و از طرفی با یک مدافع دیگر قرارداد ببندد. اریک گارسیا محتمل‌ترین گزینه است؛ البته هنوز توافقی با این بازیکن منچستر سیتی حاصل نشده است‌.


اومتیتی علاقه‌‌ای به ترک باشگاه ندارد اما به نظر می‌رسد ایتالیا مقصد مورد نظر او باشد. موضع بارسا قطعی است. اومتیتی با وجود تمایلش به ماندن در نیوکمپ، هفته‌هاست که در بازار نقل و انتقالات قرار گرفته است‌.

سران باشگاه می‌خواهند با فروش اومتیتی از پرداخت دستمزد بالای او سر باز زنند. همچنین امید است که در صورت انتقال قرضی، او بتواند فرم خود را بازیابد و مصدومیتش کاملاً رفع شود.


این مدافع از برنامه بارسا برای فروش خود مطلع است. او با توجه شرایط خوبی که در این باشگاه و این شهر دارد، تاکنون هر گونه احتمال ترک بارسلونا را رد کرده است اما ظاهراً مجبور است نظرش را عوض کند. چرا که حال با توجه به مطرح شدن نام گارسیا، اومتیتی انتخاب پنجم سرمربی خواهد بود و ممکن است از این پس شرایط پیچیده‌تر شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ronalmessiho
پاسخ به: بارسا در فکر فروش اومتیتی، حتی به صورت قرضی!
برخلاف بازیکنای دیگه که والورده نابودشون کرد، امتیتی خودش مقصر افتش بود. وقتی همه بهش میگفتن جراحی کن و لجبازی میکرد، طبیعیه که الان اینطور بشه شرایطش.


پنج‌شنبه، ۲۶ تیر ۱۳۹۹ (۲۲:۱۳)
 
Raphael
پاسخ به: بارسا در فکر فروش اومتیتی، حتی به صورت قرضی!
اومتیتی رو دار و دسته بارتومئو و والورده حروم کردن بی‌شرفا!
بی‌شک می‌تونست به یکی از بهترین مدافعان جهان تبدیل بشه؛ صد حیف...


چهارشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۹ (۱۳:۰۹)
 
jamshid27
پاسخ به: بارسا در فکر فروش اومتیتی، حتی به صورت قرضی!
اومتیتی یه زمانی دفاع خوبی بود الان حتی ناخن کوچیکه گارسیای 21 ساله هم نمی شه چون تا بیاد به خودش بجمبه گارسیا با یه پاس بلند به مسی یه ضد حمله زده به حریف.... قبلا" هم بارها گفتم این تیم مدیریت بخصوص بارتمگوه حرومزاده مقصره که با این همه استعدادی که ما داریم میره دهها ملیون پول یا مفت باشگاه و اعضارو میریزه تو جوب..... خداییش اگه بارسا یه صاحب سلار درستو حسابی داشت باید این حرومی رو سالها پیش به جرم خیانت در امانت ، خودشو تفاله هاشو مینداختن تو هلوف دونی... تا بفهمه که بارسا جای ........ نیست ت ت ت ت


سه‌شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۹ (۱۹:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!