به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ستین: تنها نگرانی‌ام در لیگ قهرمانان، ناپولی است!مصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۰ تیر ۱۳۹۹ (۲۰:۱۱) (۲۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی کاتالان‌ها در مصاحبه خود بعد از آخرین تمرین تیمش در آستانه مصاف با وایادولید در مورد موضوعات مختلفی از جمله ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان صحبت کرد. در این خبر نقطه نظرات او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

همان‌طور که گفته شد، ۱۷ یا ۱۸م مردادماه بارسا در نیوکمپ میزبان ناپولی‌ خواهد بود؛ این دو تیم در بازی رفت خود در ایتالیا به تساوی ۱-۱ رضایت‌ دادند. برنده دیدار برگشت، در مرحله یک چهارم نهایی در لیسبون با یکی از دو تیم بایرن مونیخ و چلسی رو به رو خواهد شد. نظر به اینکه ژرمن‌ها در بازی رفت ۳-۰ پیروز شده و بازی برگشت هم در آلیانز آرنا برگزار خواهد شد، روی کاغذ شانس بیشتری برای صعود دارند.

ستین در مورد قرعه‌کشی امروز لیگ قهرمانان گفت: «نتیجه قرعه‌کشی چندان برایم مهم نیست. به نظرم اکنون باید روی ناپولی تمرکز کنیم، این خیلی مهم است، می‌دانیم که بازی در خانه ما برگزار خواهد شد که من فکر می‌کنم عادلانه هم هست».

«خوب است که قرعه سایر بازی‌ها را بدانیم، در این صورت می‌توان به تحلیل عملکرد حریفان احتمالی پرداخت اما اولین چیزی که باید رویش تمرکز کنیم بازی فردا (مقابل وایادولید) است، که پیروزی در آن بسیار اهمیت دارد، تا بتوان به رئال مادرید نزدیک شد».

«و در اولویت بعدی بازی با ناپولی قرار دارد که بسیار حیاتی است، وقتی زمان برگزاری این بازی فرا برسد برایش آماده خواهیم بود. اما اکنون روی لالیگا تمرکز کرده‌ایم، باید بازی‌ها را پیروز شویم و سعی کنیم در لالیگا به قهرمانی دست یابیم».


او افزود: «بهترین و منصفانه‌ترین حالت برگزاری بازی در خانه میزبان بود. نبود هواداران در ورزشگاه باعث تاسف است زیرا به ضرر ما خواهد بود. با حضور آن‌ها کار برایمان آسان‌تر می‌شد اما شرایط این طور است».

ستین در مورد آرتور ملو (که بازی فرداشب را به دلیل ورم لوزه از دست داد) نیز گفت: «آرتور خیلی خوب تمرین می‌کند. شاید اخیراً خیلی بازی نکرده باشد اما علی رغم شرایطش کاملاً درگیر تیم است و اتفاقی که این هفته برایش افتاده (ورم لوزه) یک مورد استثناست. مطمئنم بیش از این در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت و فرصت‌های بیشتری برای بازی کردن به دست خواهد آورد. او می‌تواند در بازی‌های باقی‌مانده در لالیگا و لیگ قهرمانان حضور داشته باشد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۱ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!