به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا در پی رفع اتهامات اخیراخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۹ (۱۷:۰۳) (۲۸۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

بعد از تحقیقات انجام شده توسط شرکت نظارت بر شبکه‌های اجتماعی PWC، اعضای هیئت مدیره بارسلونا بیانیه‌ای صادر کردند که در این خبر به تشریح آن می‌پردازیم‌.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با انتشار گزارش PWC، حال بارسلونا عملاً از اتهام استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای خدشه‌دار کردن چهره بازیکنانش تبرئه شد. قضیه از این قرار بود که این باشگاه کاتالانی به شرکتی به نام I۳ Ventures یک میلیون یورو در ازای دریافت خدماتش پرداخت کرد. بعد از آن I۳ Ventures صفحاتی را ایجاد و در برخی از آن‌ها شروع به نشر اکاذیب علیه بازیکنانی چون لیونل مسی، جرارد پیکه، کارلس پویول و ژاوی، به عبارتی منتقدان عملکرد رئیس باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو کرد. بارسا بعد از جلب توجه عمومی این پست‌ها سریعاً قرارداد خود را با آن‌ها فسخ کرد و مسئولان باشگاه ادعا کردند که هنگام عقد قرارداد با I۳ Ventures، نمی‌‌دانستند که این شرکت چنین صفحاتی را با هدف تخریب چهره بازیکنانش راه اندازی خواهد کرد. (مرجع)

صبح دیروز اما شرکت PWC گزارش حسابرسی‌ای که از تاریخ ۱۹ فوریه آغاز کرده بود را تحت عنوان نظارت بر فعالیت‌های انجام شده توسط این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی ارسال کرد و اعضای هیئت مدیره بارسلونا نیز به تحلیل آن پرداختند.

مهم‌ترین بخش‌های خلاصه بررسی‌های انجام شده بدین شرح است:

۱) فعالیت‌های مختلف باشگاه بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی، باعث تخریب وجهه هیچ فردی نشده است.

متن گزارش PWC: ما هیچ‌ مدرکی مبنی بر اقدام هیچ یک از مدیران این باشگاه با هدف ایجاد و یا تولید اکاذیب علیه بازیکنان بارسلونا یا هیچ یک از اشخاص مرتبط با باشگاه دریافت نکرده‌ایم.

۲) هیچ فسادی صورت نگرفته است.

متن گزارش PWC: ما در قراردادها، خدمات و یا صورت حساب پرداختی‌هایی که به منظور انجام این حسابرسی تحویل داده شده است، هیچ مدرکی مبنی بر دریافت سود مالی توسط اعضای تیم مدیریتی این باشگاه - از انجام این فعالیت‌ها - مشاهده نکردیم.

۳) میزان مبلغ مندرج در قرارداد منعقد شده بین بارسا و شرکت ارائه دهنده خدمات مربوطه، در محدوده قیمت طبیعی این بازار بوده است.

متن گزارش PWC: با نظر به نتیجه بررسی پروپوزال‌های مختلفی که از قرارداد این باشگاه با گروه NS دریافت کرده‌ایم، قیمتی که در آن پروپوزال‌ها تعریف شده، در محدوده مرجع قیمت سالانه این خدمات که از ۸۵۰,۰۰۰ تا ۱.۳۰۰,۰۰۰ یورو را شامل می‌شود، قرار دارد.

در فصل ۲۰۱۷/۱۸ شش قرارداد مجموعاً به ارزش (سالانه) ۱.۱۰۷,۵۵۰ یورو و طی دو فصل بعدی، هر فصل پنج قرارداد مجموعاً به ارزش (سالانه) ۹۴۷,۷۰۰ یورو بین طرفین این معامله منعقد شد. (مرجع)


در پایان مدیران باشگاه پیگرد قانونی رسانه‌هایی که با نسبت دادن این اتهامات کذب باعث تخریب چهره باشگاه شدند را در صورت لزوم خواستار شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۰ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!