به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ضرر ۲۰۰ میلیون یورویی بارسا در پایان سال مالی ۲۰۱۹/۲۰آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۹ (۲۰:۴۶) (۳۶۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در ابتدا تخمین زده شده بود که بارسلونا سال مالی خود را با خسارتی ۱۵۴ میلیون یورویی به پایان خواهد رساند اما اکنون مشخص شده که وضعیت اقتصادی باشگاه بدتر از چیزی است که تصور می‌شد. در این خبر جزئیات بیشتری در رابطه با این موضوع خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا یکی از ضعیف‌ترین اوضاع اقتصادی خود را طی چند سال اخیر تجربه می‌کند و به گزارش ال پریودیکو، طبق پیش‌بینی‌های اولیه تخمین زده می‌شد که باشگاه ۱۵۴ میلیون یورو تا پایان سال مالی از دست خواهد داد اما بر اساس نتیجه تحقیقات نهایی، این رقم به عدد ۲۰۰ میلیون یورو نزدیک شده است.

در ابتدا بودجه‌ای تعریف شده بود که طبق آن هدف باشگاه کسب ۱.۰۴۷ میلیارد در این فصل بود؛ اما این رقم در عمل به عدد ۸۵۰ میلیون یورو کاهش یافت - سران باشگاه امیدوار بودند که بارسا به اولین باشگاهی تبدیل شود که ۱ میلیارد یورو در سال درآمد داشته است.


با بحرانی شدن پیامدهای پاندمی کرونا، بازیکنان تیم‌های مختلف داوطلبانه با کاهش حقوق خود موافقت کردند که این اقدام باعث شد ۴۰ میلیون یورو در خزانه باشگاه ذخیره شود. تعدادی از اعضای کادر فنی نیز چنین عملی را انجام دادند.

با این حال به نظر می‌رسد این اقدامات نیز کافی نبوده و باز هم باشگاه با ضرر زیادی مواجه شده است. از طرفی هنوز هیچ کس مطمئن نیست که هواداران چه زمانی می‌توانند مجدداً در ورزشگاه حضور یابند و درآمد کامل باشگاه باز خواهد گشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ronalmessiho
پاسخ به: ضرر ۲۰۰ میلیون یورویی بارسا در پایان سال مالی ۲۰۱۹/۲۰
موش کور شیاد


یکشنبه، ۱۵ تیر ۱۳۹۹ (۲:۰۵)
 
hadikarami
پاسخ به: ضرر ۲۰۰ میلیون یورویی بارسا در پایان سال مالی ۲۰۱۹/۲۰
نمیدونم چرا حس میکنم این یارو باباش سامورایی بوده.. شبیه ژاپنیاس مردک...مردک به جای ریاست بارسلونا باید بره با شمشیر پلاستیکی تمرین کنه


شنبه، ۱۴ تیر ۱۳۹۹ (۲۰:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!