به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ریکی پوچ و آینده‌ درخشانی که امیدواریم تباه نشود...آبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۹ (۱۹:۵۰) (۵۷۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


این هافبک جوان اسپانیایی با عملکرد خوب خود در مصاف با سلتاویگو، اعتماد ستین را جلب کرد و شب گذشته نیز در نیوکمپ یک بار دیگر قابلیت‌هایش را به اثبات رساند و تقریباً به تنها نقطه عطف بارسا در این بازی تبدیل شد. پوچ نسخه تمام عیار بازیکنی با DNA بارسا است اما آیا او هم قربانی تصمیمات اشتباه مدیریت باشگاه می‌شود؟


کانون هواداران بارسلونا در ایران

او می‌داند پوشیدن این پیراهن چه معنایی دارد و گویی به دنیا آمد تا برای این باشگاه بازی کند؛ او در ارسال پاس‌های تک ضرب مهارت دارد، می‌تواند با توپ سریع بدود و در کل می‌توان چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای برایش متصور بود. او تمام ویژگی‌های لازم برای بازی در تیمی که زمانی گواردیولا، ژاوی و اینیستا در آن بازی می‌کردند را دارد.

این بازیکن جوان بارسا در ابتدای بازی کمی بی‌دقت ظاهر شد - که شاید بتوان آن را با یک اضطراب معمولی توجیه کرد - اما خیلی زود بر خودش مسلط شد و مانند یک هافبک تهاجمی بازی کرد.

شاید زیباترین نکته بازی پوچ این باشد که خودش را کنار نمی‌کشد؛ درگیر جریان بازی می‌شود و خیلی هم خوب این کار را انجام می‌دهد. پوچ بدون در اختیار داشتن توپ هم تاثیرگذار است زیرا به خوبی بین خطوط حرکت می‌کند. او سعی می‌کند خود را در نزدیکی مسی نگه دارد و تواند حدس بزند این ملی‌پوش آرژانتینی از او چه می‌خواهد.

این بازیکن خوش‌آتیه در تقابل دیشب با اتلتیکو ۷۱ پاس ارسال کرد که ۶۵ تای آن‌ها به درستی به مقصد رسیدند - ۹۲ درصد دقت پاس. او در این دیدار همچنین ۱ پاس کلیدی، ۲ شوت بلند، ۱ شوت در چهارچوب، ۳ تکل و ۱۱ دریبل موفق داشت.


پوچ در این مدت به خوبی شایستگی‌های خود را در زمین بازی اثبات کرد و نشان داد می‌‌تواند آینده بسیار درخشانی داشته باشد. حال باید منتظر ماند و دید مدیران بارسا برای آینده این بازیکن جوان چه خوابی دیده‌اند...
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Hakhamanesh_Kerman
پاسخ به: ریکی پوچ و آینده‌ درخشانی که امیدواریم تباه نشود...
پوچ؟؟ پویگ


پنج‌شنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۹ (۰:۵۶)
 
Raphael
پاسخ به: ریکی پوچ و آینده‌ درخشانی که امیدواریم تباه نشود...
استعدادهای زیادی در دوران مدیریتی این بارتومئوی خائن نابود شدن، از جمله آرتور که اخیر با لگد پرتش کردن بیرون عملا! نمیدونم چرا اما فکر میکنم پوچ هم حیف و میل میکنن اخرش. کاش زودتر شر این مدیریت کنده بشه


چهارشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۹ (۲۱:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۱۵ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!