به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کیکه ستین: از طرف بازیکنان حمایت می‌شوممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۹ (۱۰:۴۲) (۴۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از تساوی ۲-۲ مقابل اتلتیکو مادرید و از دست دادن دو امتیاز این بازی، ستین در یک کنفرانس مطبوعاتی به گفتگو با رسانه‌ها پرداخت‌. در این خبر متن مصاحبه او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ستین در مصاحبه خود تاکید کرد: «واقعاً خوب بودیم» اما از دست دادن این دو امتیاز احتمال قهرمانی را کاهش داد. اگر رئال مادرید در بازی این هفته مقابل ختافه پیروز شود، ۴ امتیاز جلو می‌افتد.

ستین در مورد بازی اتلتیکو توضیح داد: «از همه چیز راضی نیستم زیرا دوست دارم پیروز شوم اما از عملکرد بازیکنانم خوشحالم، ما واقعاً خوب بودیم اما نتوانستیم موفق شویم. از عملکرد تیم راضی هستم اما از نتیجه نه».

ستین از صحبت در مورد آنچه در ملاقاتش با بارتومئو گذشت اجتناب و تاکید کرد که بازیکنان حمایتش می‌کنند: «بله واضح است که از طرف رختکن حمایت می‌شوم».


ریکی پویگ

تنها بازیکنی که از تساوی با اتلتیکو قابل اعتماد‌تر از قبل بیرون آمد، ریکی پوچ بود. ستین گفت: «او به طرز فوق‌العاده‌ای خوب بود. پوچ فهمیده که ما از او چه می‌خواهیم و بارسا و هواداران می‌توانند خوشحال باشند زیرا بازیکن فوق‌العاده‌ای دارند. او اشتیاق زیادی از خود نشان می‌دهد و در سطح فوق‌العاده‌ای بود. بازیکن با کیفیتی است‌».

در پایان ستین گفت که با گریزمن صحبت خواهد کرد: «می‌فهمم که برایش سخت است که مدت کمی بازی کند. چهارشنبه با او صحبت خواهم کرد. نمی‌گویم متاسفم زیرا این یک تصمیم بود اما می‌فهمم که ممکن است احساس بدی داشته باشد و من هم برایش ناراحت می‌شوم زیرا او هم از نظر شخصیتی و هم حرفه‌ای، فوق‌العاده است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Raphael
پاسخ به: کیکه ستین: از طرف بازیکنان حمایت می‌شوم
والا چیزی که ما می‌بینم شبیه هر چیزی هست به جز حمایت! 😐


چهارشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۹ (۲۱:۰۷)
 
King1370i
آره حتما حمایت میشین !!!
عزیزم شما به درد همون گاوداری هم نمیخوری ؛ مربی که به فکر خودشه نه تیم همه چیز رو فقط واسه خودش میخواد و موندن خودش ؛ شما بهتربن بازیکن دنیا رو میزاری روی نیمکت بعد دقیقه
نود میاریش توی زمین ؛ خدا شاهد هست که سوارز نود دقیقه راه میرفت توی زمین حای پرس هم نمیکرد ولی میذاریش ؛ میدونم چرا چون حامی داره و تو میترسی از اینکه اخراچ بشی ؛ ولی گریزمن که کسی رو نداره بیچاره ؛ حتی پاس هم بهش نمیدن تو تیم ؛ و به اندازه توپ جمع کن هم ارزش نداره واسه شما جناب ستین ؛ متاسفم واسه تیمم ؛ نمیدونم دشمنی بازیکنا با گریزمن چیه و از کجا خط میگیرن .....!


چهارشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۹ (۱۳:۵۴)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: کیکه ستین: از طرف بازیکنان حمایت می‌شوم
نقل قول
hemad نوشته:

آره ازت حمایت میکنن وقتی سوارز چلاق و لنگان لنگان ۹۰ دقیقه بازی میکنه و تیم ده نفره است جرئت تعویضش رو نداری..برو ستین جان تا پرتت نکردن بیرون اینا شعور و احترام حالیشون نیست!

انگار مجبورش کردن این حرفو بزنه. وقتی واقعیت نداره حداقل نگو.
نمیدونم برا آروم کرد جو شاید لازمه این حرفا اما ...


چهارشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۹ (۱۳:۴۲)
 
hemad
پاسخ به: کیکه ستین: از طرف بازیکنان حمایت می‌شوم
آره ازت حمایت میکنن وقتی سوارز چلاق و لنگان لنگان ۹۰ دقیقه بازی میکنه و تیم ده نفره است جرئت تعویضش رو نداری..برو ستین جان تا پرتت نکردن بیرون اینا شعور و احترام حالیشون نیست!


چهارشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۹ (۱۳:۲۸)
 
coutinho7
پاسخ به: کیکه ستین: از طرف بازیکنان حمایت می‌شوم
نگران پویگ نباشید دوستان..... فک کنم قراره اینو بدن مثلا ویلیان رو بگیرن...... هیچ چیز از اون بارتومعو بی همه چیز معلوم نیست............ ولی چقدر این پویگ خوب بازی میکرد........ترشتگن هم عالی بود دو تا پنالتی گرفت نا مصب........


چهارشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۹ (۱۰:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۲ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!