به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کیکه ستین: انتظار بازی آسان‌تری داشتیممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۹ (۱:۱۰) (۴۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


علی رغم سخت شدن شرایط برای قهرمانی در لیگ، ستین اما هنوز امید خود را از دست نداده و به کسب پیروزی در تمام بازی‌های باقی‌مانده می‌اندیشد. در این خبر نقطه نظرات او و همچنین پاسخی که به صحبت‌های عجیب سوارز بعد از بازی داد را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«باید وقتی جلو بودیم، بازی را بهتر مدیریت می‌کردیم اما سلتاویگو هم بازی تحسین‌برانگیزی داشت. آن‌ها بازی با کیفیتی انجام دادند و بازیکنان تاثیرگذاری و تعیین‌کننده‌ای داشتند. در لحظات واپسین بازی خطراتی را ایجاد کردند و با به ثمر رساندن آن گل، یک امتیاز به دست آوردند. نباید در چنین شرایطی باشیم زیرا در نیمه اول خیلی بهتر بازی کردیم. باید با برتری بیشتری نیمه اول را به پایان می‌رساندیم».

ستین به سوال: «آیا فوتبال با بارسلونا ناعدلانه رفتار کرده است، اینگونه پاسخ داد: فکر می‌کنم همینطور است. کمی بدشانس بودیم. برای مثال باورنکردنی است که ضربه سر پیکه در نیمه اول به گل تبدیل نشد. سپس یک بازیکن می‌پرد و توپ وارد دروازه می‌شود (اشاره به گل تساوی‌بخش آسپاس دارد). ما در بسیاری از جوانب خوب بودیم. باید انتظار بازی آسان‌تری داشتیم اما از فرصت‌های خود بهره کافی نبردیم. باید بعضی از اشتباهاتمان را اصلاح کنیم».

بازی‌های خارج از خانه

بارسلونا در این فصل در بازی‌های خارج از خانه خود عملکرد ضعیفی داشته است و این مسئله در دوران حضور کیکه ستین روی نیمکت تیم هم مشهود است. لوئیز سوارز، زننده دو گل بازی امشب بارسا، در مصاحبه بعد از بازی خود گفت که ستین باید پاسخگوی علت این امر باشد؛ و او هم پاسخ داد:

«نمی‌دانم باید چه بگویم. می‌توانم بگویم هزاران دلیل دارد اما فکر نمی‌کنم تنها یک دلیل داشته باشد. ما سعی کردیم با حفظ توپ، دفاع کنیم. گاهی اوقات شما نمی‌توانید حمله کنید زیرا حریف به در برابر دروازه‌اش اتوبوس چیده است. گاهی اوقات در انجام برنامه‌هایتان عجله می‌کند. ما تیمی بازی کردیم، همان طور که سلتا امروز بازی کرد، با بازیکنانی بسیار خوب».


«درست است که باید در جوانب مختلفی بهتر شویم. ما حمله می‌کنیم، تلاش می‌کنیم پیروز شویم، تلاش می‌کنیم در نیمه حریف بازی کنیم و به همین دلیل هم است که گاهی به حریف موقعیت می‌دهیم».

این تساوی بارسلونا موقتاً را با یک امتیاز بیشتر از رئال مادرید صدرنشین کرد اما ممکن است بعد از بازی شاگردان زیدان مقابل اسپانیول که بامداد دوشنبه برگزار خواهد شد، دو امتیاز عقب بیفتد.

ستین در این مورد نیز گفت: «اگر چه در ابتدا ما دو امتیاز بیشتر داشتیم اما اکنون اگر آن‌ها در بازی بعدی خود پیروز شوند، با دو امتیاز پیش می‌افتند. فرصتی برای اشتباه کردن نداریم و باید تمام بازی‌های خود را پیروز شویم ک امیدوار باشیم رقبایمان امتیاز از دست بدهند. تلاش خواهیم کرد که به کسب امتیازات خود تداوم دهیم».

وقتی در مورد نیمکت نشینی گریزمن برای دومین بار طی سه بازی اخیر سوال شد، ستین پاسخ داد: «من برای انتخاب بازیکنان، روی مبلغ صرف شده برای خرید آن‌ها تمرکز نمی‌کنم. هفته گذشته یک ترکیب را انتخاب کردیم و این هفته ترکیبی دیگر. هفته گذشته در مورد عدم بازی فاتی و پوچ سوال شد و اکنون درباره گریزمن».

«تصمیماتی که من می‌گیرم فنی هستند نه از روی هوس. آگاهانه آن‌ها اتخاذ می‌کنم و معتقدم بهترین تصمیم برای تیم هستند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Raphael
پاسخ به: کیکه ستین: انتظار بازی آسان‌تری داشتیم
فراموش نکنیم که ستین تیم والورده رو تحویل گرفته! من هنوز امیدوارم به قهرمانی. بازیکنا هم باید خیلی بیشتر تلاش کنن


یکشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۹ (۱۵:۵۱)
 
iman_khatar
پاسخ به: کیکه ستین: انتظار بازی آسان‌تری داشتیم
وقتی مسی موقعیت های به اون خوبی رو با اختلاف ۲ متر میزنه بیرون واقعا فکر نمیکنم قرار باشه جلوی تیمی که به زور میشه هرچندسال یکبار توی زمین خونگیش پیروز شد نتیجه بهتری گرفت


یکشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۹ (۹:۵۰)
 
marzeg
پاسخ به: کیکه ستین: انتظار بازی آسان‌تری داشتیم
من هنوز به این مربی باور دارم...
ایشالا رئال امتیاز از دست بده
اگر داورا اجازه بدن قطعا این اتفاق میوفته
مطمئنم اگر خط هافبک بهتری داشتیم عملکرد ستین خیلی بهتر میبود
راکیتیچ به درد نمیخوره و بوسکتس هم باید نیمکت نشین بشه
امیدوارم کوتینیو فروخته نشه
کار ارتور رو متاسفانه باید تموم شده بدونیم
و اما پیانیچ! میتونه مثل پائولینیو همه مون رو سورپرایز کنه؟
و در انتها امیدوارم این یک سال هم طوری بگذره که کمتر از دست باند راسل زجر بکشیم و لاپورتا یا یک تیم مدیریتی خیلی خوب بیان سر تیم.


یکشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۹ (۱:۳۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۱ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!