به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کیکه ستین: بعضی اتفاقات باعث می‌شود فکر کنیم از VAR به درستی استفاده نمی‌شودمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۹ (۲۰:۳۵) (۲۸۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: BarcaBlaugranes
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی کاتالان‌ها در آخرین کنفرانس مطبوعاتی خود پیش از مصاف فردا شب تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در نیوکمپ، در مورد مسائل مختلفی از جمله VAR، رقابت برای قهرمانی در لیگ، صحبت‌های پیکه و وضعیت دی یونگ سخن گفت. در این خبر متن مصاحبه او را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با وجود از دست دادن صدر جدول بعد از پیروزی - ناعادلانه - رئال مادرید مقابل سوسیداد، سرمربی بارسلونا همچنان نسبت به قهرمانی تیمش در لیگ امیدوار است.

اتلتیک بیلبائو

همه ما کاملاً با اتلتیک آشنا هستیم. آن‌ها تیم سرسختی هستند و به خوبی دفاع می‌کنند، بازی‌هایی مقابل آن‌ها داشته‌ایم آسان نبودند. طبیعی است که ما بازی را بهتر کنترل کنیم و مالکیت بالاتری داشته باشیم اما آن‌ها نیز همواره فرصت‌هایی دارند. شکست دادن آن‌ها کار آسانی نیست. باید بادقت و صبور باشیم. اما پیش‌بینی این بازی‌ها کار دشواری است.

رقابت‌برای قهرمانی

درست است که در حال حاضر ما عقب‌تر هستیم اما هنوز هم امتیازات برابری داریم. بدیهی است که اکنون ما کمتر می‌توانیم اشتباه کنیم. البته آن‌ها هم نمی‌توانند اشتباه کنند. ۸ بازی در پیش داریم و هنوز هم هدفمان پیروزی در تمام بازی‌ها و جنگیدن [برای قهرمانی] تا آخرین لحظه است.

داوری و نظرات پیکه

بعضی چیزها از کنترل ما خارج است و واقعاً به ما بستگی ندارد. ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌ها پیروز شویم و آنچه باید انجام دهیم را انجام می‌دهیم. در بازی دیروز همه دیدند که چه اتفاقی افتاد و از دیدگاه خود نتیجه‌گیری کردند. در مورد پیکه باید بگویم او از نظر من بسیار باهوش است، نه تنها این بار بلکه همیشه.

VAR

این سیستم وسیله‌ای است که می‌توان به کمک آن بهتر قضاوت کرد. باید از آن استفاده کنیم تا دیدگاه درست‌تری از واقعیت به ما بدهد داوران باید سریع تصمیم‌گیری کنند. تصمیم ایده‌آل زمانی حاصل می‌شود که بعد از صحنه آن را با دقت و از زوایای مختلف بررسی کنند. قابل درک است که ما فکر می‌کنیم این قابل درک است که ما فکر می‌کنیم چرا برخی از صحنه‌های مشکوک بررسی می‌شوند و برخی دیگر خیر. در بعضی از بازی‌ها استفاده می‌شود و در برخی دیگر نه، همین دلیل است که باعث می‌شود فکر کنیم از این وسیله به خوبی استفاده نمی‌شود.


احتمال خانه‌نشینی دی یونگ تا پایان فصل

امیدواریم این طور نباشد. او دچار یک مصدومیت جزئی در عضله‌اش شده اما پیش‌بینی زمان بازگشت او تا حدودی بستگی به روند بهبودی خودش دارد. مطمئنیم یک یا چند بازی دیگر انجام خواهد داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Gpi93
پاسخ به: کیکه ستین: بعضی اتفاقات باعث می‌شود فکر کنیم از VAR به درستی استفاده نمی‌شود
این تیم دسته آفتابه هم نمیبره امسال. این خط اینم نشون


سه‌شنبه، ۳ تیر ۱۳۹۹ (۷:۳۰)
 
Raphael
پاسخ به: کیکه ستین: بعضی اتفاقات باعث می‌شود فکر کنیم از VAR به درستی استفاده نمی‌شود
دیشب بعد از فاجعه داوری واقعا ناراحت شدم اما امیدم رو هنوز از دست ندادم. ایشالا قهرمانی واس ماس


دوشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۹ (۲۰:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۰ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!