به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

قوانین دوگانه VAR برای بارسا و رئال مادرید!لالیگا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۹ (۱۶:۳۱) (۳۹۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


تفاوت رویکرد داورها بین بارسلونا و تیم پایتخت‌نشین رئال مادرید همواره مشهود بوده اما انتظار می‌رفت اضافه شدن VAR به سیستم مریض داوری فوتبال اسپانیا، پایانی بر همه این بی‌عدالتی‌های چندین و چند ساله باشد که اخیراً ثابت شد نه تنها داور، بلکه رای VAR را هم می‌توان خرید! در این مطلب به آخرین پرده ناداوری‌ها در فوتبال اسپانیا پرداخته‌ایم که دیشب فاجعه آنوئتا را رقم زد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

دو صحنه بسیار مشابه اما دو تصمیم کاملاً متفاوت. شب گذشته در جریان بازی رئال مادرید و رئال سوسیداد، گل پیروزی‌بخش کریم بنزما برای تیمش در حالی مورد پذیرش داور زمین و داوران VAR قرار گرفت که مشکوک به خطای هند بود. اما این تنها یک طرف ماجراست؛ بیایید یکی از بازی‌های مهم چند ماه پیش بارسلونا را دوباره مرور کنیم. در جریان دیدار نیمه نهایی سوپر کاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید، گل لیونل مسی که روی صحنه‌ای که عیناً مشابه صحنه گل دیشب بنزما بود، مردود اعلام شد و بارسلونا را نه تنها از یک گل، بلکه از یک جام محروم کرد.

دیشب VAR گل بنزما را معتبر دانست علی رغم این که پیش از به ثمر رساندن گل، آن را با ناحیه‌ای از دست خود کنترل کرده بود. این مهاجم فرانسوی از کتف و بازوی خود استفاده کرد و سپس رمیرو را مغلوب کرد و گل دوم تیمش را به به ثمر رساند. بعد از این گل بازیکنان سوسیداد داور را دوره کردند و اعتراض خود را نسبت به گل اشتباهی که پذیرفته شده بود اعلام کردند. با این حال داوران VAR هم از تصمیمی که به سود مادریدی‌ها بود، حمایت کردند.


بر عکس همین اتفاق در ماه ژانویه در عربستان سعودی رخ داد. داور بازی که گونزالز گونزالز بود گل مسی را که می‌توانست بارسلونا نتیجه را عوض کند، مردود اعلام شد. ادعایی که داشتند هم خطای هند مسی بود. در نتیجه اتلتیکو آن دیدار را با نتیجه ۳-۲ پیروز شد. چند ماه بعد، صحنه‌ای مشابه همان خطای مسی، توسط بنزما در سن‌سباستین تکرار شد اما تصمیمی کاملاً متفاوت اتخاذ شد! و این یعنی بی‌عدالتی‌ها همچنان ادامه دارد...
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Raphael
پاسخ به: قوانین دوگانه VAR برای بارسا و رئال مادرید!
امیدوار بودم با اومدن VAR کثیف بازی‌ها تو لالیگا تموم بشه! اما ظاهرا فرق چندانی نکرده اصلا...


دوشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۹ (۱۹:۲۲)
 
hadikarami
پاسخ به: قوانین دوگانه VAR برای بارسا و رئال مادرید!
واقعا دارم یقین حاصل میکنم که این پرز، گادفادر فوتباله


دوشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۹ (۱۸:۱۲)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: قوانین دوگانه VAR برای بارسا و رئال مادرید!
واقعا خجالت نمی‌کشن حالا که VAR هم هست اینقدر به سود رئال می‌گیرن همه چی رو؟


دوشنبه، ۲ تیر ۱۳۹۹ (۱۶:۵۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۵ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!