به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ سویا vs بارساپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ (۱۶:۲۳) (۲۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


صدرنشینان لالیگا بامداد فردا به سانچز پیزخوان خواهند رفت تا یکی از سخت‌ترین آزمون‌های این فصل خود را تجربه کنند. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ساعت ۰۰:۳۰ نیمه شب امشب (به وقت ایران)، بارسلونا باید در یکی از سخت‌ترین بازی‌های خارج از خانه خود به مصاف میزبان سانچز پیزخوان برود. در حال حاضر، آبی و اناری‌ها با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، صدرنشین جدول لیگ هستند و سویا بالاتر از اتلتیکو مادرید، در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

اخبار تیم

لیست ۲۳ نفره کیکه ستین برای این بازی بدین شرح است: تراشتگن، نلسون سمدو، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، آرتور ملو، سوارز، مسی، نتو، لنگله، گریزمن، جوردی آلبا، بریتویت، ویدال، فیرپو، ایناکی پنیا، ریکی پویگ، کویادو، آنسو فاتی، آرائوخو، ساوریو، چومی و مونچو. اومتیتی، روبرتو و دی یونگ به علت مصدومیت این بازی را از دست داده‌اند.

آشنایی با رقیب

بعد از شروع نه‌ چندان خوب ابتدای فصل، سویا به تدریج در طول فصل عملکرد خود را تثبیت کرد و طی ۲۱ بازی اخیر خود، تنها سه شکست را تجربه کرد که این سه شکست هم متعلق به دوران قبل از قرنطینه است. پیروزی ۲-۰ در دربی مقابل رئال بتیس و تساوی ۱-۱ با لوانته نتایجی است که سویا با شروع مجدد لالیگا کسب کرده است.

از طرفی آن‌ها هنوز هم در لیگ اروپا حاضرند و رم حریفشان در مرحله یک هشتم نهایی است. لوکاس اوکامپوس برترین گلزن آن‌ها در این فصل نیز تاکنون ۱۱ گل به ثمر رسانده است.

در حال حاضر هدایت این تیم را دروازبان سابق بارسا، خوان لوپتگی بر عهده دارد و تیمشان را افرادی چون سرخی گومز (مدافع)، کسی که ۹۶ بازی برای بارسا ب انجام داده و مونیر الحدادی (مهاجم) که به طور قرضی از بارسا به والنسیا، سپس آلاوز و نهایتاً در ژانویه ۲۰۱۹ به طور دائم به سویا رفت.

آمار و ارقام

• سویا در هر هشت بازی اخیر خود در تمام رقابت‌ها، شکست‌ناپذیر ظاهر شده است.

• از سال ۲۰۰۶ تاکنون، بارسا مجموعاً ۴۳ بازی مقابل این تیم اندولسی برگزار کرده اما تنها در ۴ تای آن‌ها موفق به گلزنی نشده است.

• سویا قربانی مورد علاقه مسی است؛ طی ۳۸ بازی‌ای که مرد شماره ۱۰ کاتالان‌ها مقابل این تیم حضور یافته، ۳۷ بار گلزنی کرده است. ۲۹ تا از این گل‌ها، طی ۲۶ بازی لالیگایی به ثمر رسیده است. نکته حائز اهمیت دیگر اینکه او طی ۹ بازی از ۱۱ بازی اخیر این دو تیم، حداقل یک گل به ثمر رسانده است.

• مسی تاکنون ۶۹۹ گل برای بارسلونا و آرژانتین به ثمر رسانده است و تنها یک قدم تا رسیدن به رکورد ۷۰۰ گل زده در دوران حرفه‌ایش فاصله دارد.

• در فوریه ۲۰۱۸، گریزمن به عنوان بازیکن اتلتیکو مادرید، در سانچز پیزخوان هت‌تریک کرد.

پنج بازی اخیر دو تیم

۲۰۱۹/۱۰/۶ (لالیگا): بارسا ۴ سویا ۰
۲۰۱۹/۲/۲۳ (لالیگا): سویا ۲ بارسا ۴
۲۰۱۹/۱/۳۰ (جام حذفی): بارسا ۶ سویا ۱
۲۰۱۹/۱/۲۳ (جام حذفی): سویا ۲ بارسا ۰
۲۰۱۸/۱۰/۲۰ (لالیگا): بارسا ۴-۲ سویا

بارسا اوایل این فصل مقابل این تیم اندولسی در نیوکمپ به یک پیروزی پر گل دست یافت؛ پیروزی که به لطف ۴ گل از سوارز، ویدال، دمبله و مسی حاصل شد. دمبله و آرائوخو هم در دقایق پایانی بازی اخراج شدند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۹ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!