به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

خوان کارلوس اونزوئه به بیماری ALS مبتلا شد!اخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ (۱۸:۲۳) (۳۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


دروازبان و کمک مربی سابق بارسلونا (دستیار لوئیز انریکه)، امروز طی یک کنفرانس مطبوعاتی در نیوکمپ اعلام کرد که از بیماری سیستم عصبی حرکتی (ALS) رنج می‌برد. در این خبر بیشتر در مورد این حادثه ناگوار خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در حضور خانواده، دوستان و آشنایانش در حیطه فوتبال، اونزوئه علی رغم سختی بالای این شرایط، این خبر را با لبخند اعلام کرد.

«می‌خواستم بگویم که به بیماری ALS دچار شده‌ام. در مورد من این بیماری بر اندام‌ها، بازوها، دست‌ها و پاهایم تأثیر می‌گذارد. در حال حاضر درمانی برای این بیماری پیدا نشده به جز قرص‌هایی که اکثر بیماران برای کاهش سرعت پیشرفت بیماری از آن استفاده می‌کنند».

«به دو دلیل تصمیم گرفتم این موضوع را به این طریق اعلام کنم؛ اول این که با توجه به شرایط فعلی، نمی‌توانستم به تعداد زیادی از دوستانم رو در رو در مورد بیماری‌ام اطلاع دهم، به این ترتیب می‌توانند با آرامش، از طریق تلویزیون یا رادیو در این باره آگاه شوند. دوم این که به تمام کسانی که مرا می‌شناسند اطمینان دهم با این موضوع کنار آمده‌ام، که از نظر ذهنی آنقدری قوی هستم که بتوانم با شرایط سخت این بیماری زندگی کنم و هر آنچه تاکنون زندگی به من عطا کرده را یک امتیاز منحصر به‌فرد می‌دانم».

لوئیز انریکه، جرارد پیکه، جوردی آلبا، بوسکتس، روبرتو، جوزپ ماریا بارتمئو، کارلس پویول و کیکه ستین در مراسم اعلام رسمی این موضوع حضور داشتند.

اونزوئه مدت کوتاهی به عنوان دروازبان در بارسلونا بازی کرد و سپس به عنوان مربی دروازبان این تیم، تحت هدایت فرانک رایکارد و پپ گواردیولا بازگشت. بعدها او به دستیار لوئیز انریکه در همین باشگاه تبدیل شد و سپس هدایت تیم‌های سلتاویگو و خیرونا را بر عهده گرفت‌.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Raphael
پاسخ به: خوان کارلوس اونزوئه به بیماری ALS مبتلا شد!
چه روحیه خوبی داره! ان شاءالله بتونه با این بیماری کنار بیاد و مقاومت کنه!


جمعه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ (۱۲:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۵ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!