به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs لگانسپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ (۱۳:۳۱) (۲۹۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بعد از پیروزی ۴-۰ در مایورکا، نیمه شب امشب نیوکمپ بعد از ۱۰۱ روز میزبان اولین بازی بارسلونا خواهد بود. هر آنچه لازم است در مورد این بازی بدانید، اینجاست.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا بعد از ۳ ماه تعطیلی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، بامداد یکشنبه با کسب یک پیروزی دلچسب (۴-۰) مقابل مایورکا به لالیگا بازگشت‌ و نیمه شب امشب، ساعت ۰۰:۳۰ (به وقت ایران) نیز اولین بازی از ۵ بازی خانگی باقی‌ مانده از این فصل خود را برگزار خواهد کرد.

نیوکمپی متفاوت

بازی برابر ۱۰۰ هزار صندلی بدون تماشاگر قطعاً شرایط متفاوتی را برای بازیکنان رقم خواهد زد اما باشگاه تصمیم گرفته اقداماتی انجام دهد تا آن‌ها در ورزشگاه احساس تنهایی نکنند؛ نصب بنرها و موزائیک‌های طراحی شده و پخش ویدئوهای ارسالی از طرف هواداران از جمله این اقدامات است. همچنین به احترام قربانیان ویروس کووید ۱۹، پیش از شروع بازی سکوتی یک دقیقه‌ای برقرار خواهد شد که طی آن نوازندگان ویلن‌سل خانه اپرای بارسلونا (Gran Teatre del Liceu) ملودی به یاد ماندنی‌ای را اجرا خواهند کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آشنایی با رقیب

بامداد فردا، برای دومین بازی متوالی بارسلونا با تیمی در ناحیه سقوط جدول رو به رو خواهد شد. لگانس بخش زیادی از فصل جاری را در قعر جدول سپری کرد اما پیش از آغاز تعطیلی‌ها، توانست با کسب نتیجه بهتر نسبت به اسپانیول، در جدول بالاتر از این تیم قرار بگیرد. آن‌ها اولین بازی خود بعد از وقفه پیش آمده را با شکست ۲-۱ مقابل رئال وایادولید به پایان رساندند.

البته لگانس امشب بدون گلزن‌ترین بازیکن این فصل تیمش بازی خواهد کرد: مارتین بریتویت. او در ماه فوریه به بارسا پیوست و اولین گل خود برای تیم جدیدش را سه روز پیش در ورزشگاه سون مویکس به ثمر رساند.

لگانس، تیمی از نواحی جنوبی مادرید، برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ صعود به لالیگا را تجربه کرد و بعد از آن هرگز سقوط کرد. آن‌ها اکنون به دنبال حفظ بقای خود برای پنجمین فصل متوالی در لیگ دسته یک اسپانیا هستند و سرنوشتشان در دستان یکی از محترم‌ترین مربیان جهان فوتبال، یعنی خاویر آگیره است که پیش از این مربیگری تیم ملی کشور خود، مکزیک و همچنین ژاپن و مصر را برعهده داشته است.

وضعیت تیم در جدول

بارسا با پیروزی یکشنبه جایگاه خود در صدر جدول لیگ را تثبیت کرد اما رئال مادرید، به عنوان تیم دوم جدول، با کسب پیروزی ۳-۱ در بازی خود به رقابت‌ نزدیک دو تیم تدوام بخشید.

اخبار تیم

کلمنت لنگله محرومیت خود را پشت سر گذاشته و می‌تواند در این بازی حضور یابد اما جوردی آلبا بعد از دریافت پنجمین کارت زرد این فصل خود در بازی قبل، از بازی امشب محروم خواهد بود. عثمان دمبله تنها مصدوم بارسلونا در این بازی است.

دیدارهای پیشین

بارسا بعد از اولین صعود لگانس به این لیگ، تاکنون ۷ بازی لالیگایی مقابل لگانس برگزار کرده که در ۶ تای آن‌ها پیروز شده است. تنها شکست کاتالان‌ها مقابل این تیم به فصل گذشته باز می‌گردد که به نتیجه ۲-۱ ختم شد و تک گل بارسا را هم فیلیپه کوتینیو به ثمر رسانده بود.

در بازی رفت این فصل بارسا ۲-۱ در بوتارک به پیروزی رسید. یوسف النصیریِ مراکشی کسی که در حال حاضر در سویا بازی می‌کند، گل نخست آن بازی را برای میزبان به ثمر رساند اما در نهایت به لطف دو گل از ویدال و سوارز شرایط به صود بارسلونا بازگشت.

این دو تیم در ماه ژانویه در جام حذفی نیز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند و بارسا با گل‌های گریزمن؛ لنگله، مسی (۲) و آرتور به پیروزی ۵-۰ دست یافت.

آمار و ارقام

• اگر چه لگانس سه بازی اخیر خود در نیوکمپ را واگذار کرده است اما در هر بار یک گل هم به ثمر رسانده است.

• لئو مسی تاکنوت تنها یک بار در مصاف با لگانس نتوانسته گل بزند یا پاس کل ارسال کند و در مجموع ۸ گل در ۶ بازی خود برابر این تیم به ثمر رسانده است.

• در این فصل لالیگا تنها دو بازیکن برای دو تیم مختلف گلزنی کرده‌اند که هر دوی آن‌ها فصل را در لگانس آغاز کردند: النصیری (سویا) و بریتویت (بارسا).

• اسکار رودریگر تنها بازیکن لگانس است که موفق به گلزنی مقابل بارسلونا شده است.

• تنها ۹ درصد از شوت‌های لگانس در این فصل منجر به گل شده است؛ پایبن‌ترین آمار در لالیگا. با این حال بارسا با میانگین ۲۴ درصد بالاترین رکورد را در ابن زمینه در اختیار دارد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسا vs لگانس
به امید خدا پیروزیم.


سه‌شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ (۲۱:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۷۲ کاربر آنلاین است. (۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!