به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مرور فصل جاری بارسا (۳۶) | ایبار | نیوکمپ | هفته ۲۵ لالیگااختصاصی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ (۱۶:۲۱) (۳۵۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


سوم اسفندماه، نیوکمپ شاهد درخشش توقف‌ناپذیر لئو مسی بود. بهترین بازیکن تاریخ توانست ۴ گل در این بازی به ثمر برساند تا یک بار دیگر نبوغ فرازمینی خود را به رخ جهان فوتبال کشیده باشد. مرور دوباره گل‌های این بازی پرهیجان خالی از لطف نیست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سوای عملکرد قابل قبول تیم در طول بازی - البته به جز دقایقی در نیمه دوم - ۴ گلی که ستاره آرژانتینی تیم به ثمر رساند، بسیار حائز اهمیت بود. در دقیقه ۱۴ بازی، مسی به تنهایی چند بازیکن ایبار را پشت سر گذاشتن و بعد از این یکه‌تازی، خود توپ را درون دروازه جای داد. در دقیقه ۳۷م یک بار دیگر پای مرد شماره ۱۰ کاتالان‌ها به گلزنی باز شد. این پایان کار نبود و مسی بعد از موقعیتی که در دقیقه ۴۰ برای گریزمن فراهم کرد اما به گل تبدیل نشد، توپ را مجدداً در اختیار گرفت هت تریک خود را در نیمه نخست تکمیل کرد. بریتویت که اولین بازی خود را برای بارسلونا به نمایش می‌گذاشت، در دقیقه ۸۸ با یک پاس فوق‌العاده مسی را در دهانه دروازه حریف صاحب توپ کرد و به این ترتیب گل چهارم مسی و بارسا در این بازی به ثمر رسید. در لحظات پایانی بریتویت شانس ثبتِ نام خود به عنوان گلزن این بازی را هم داشت اما توپش توسط گلر حریف دفع شد. بعد از این حرکت، توپ به آرتور ملو رسید و در نهایت او توانست حساب کار را ۵-۰ کند.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۹ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!