به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مرور فصل جاری بارسا (۳۵) | ختافه | نیوکمپ | هفته ۲۴ لالیگااختصاصی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ (۱۲:۰۳) (۲۹۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


بعد از سفر به سویل، کاتالان‌ها به نیوکمپ بازگشتند تا در هفته ۲۴م رقابت‌های لیگ، به مصاف ختافه بروند. علی رغم بازی سخت و پرفشاری که تجربه کردند، شاگردان ستین در نهایت با یک پیروزی نزدیک، سه امتیاز این بازی را از آن خود کرده و در جدول ۵۲ امتیازی شدند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ختافه شروع بهتری نسبت بارسا داشت و در همان دقایق ابتدایی چند موقعیت هم ترتیب داد. بعد از گلی که به علت خطا روی اومتیتی توسط VAR مرودود اعلام شد، در دقیقه ۳۴ مسی با ارسال یکی دیگر از پاس‌های جادویی خود، گریزمن را در برابر دروازه حریف صاحب توپ کرد و او هم گل اول بازی را به ثمر رساند. در دقایق پایانی نیمه اول فیرپو توپ را تا محوطه جریمه حریف پیش برد و بعد از آن، با یک ارسال تماشایی روبرتو را صاحب موقعیت کرد؛ به این ترتیب گل دوم بارسا هم به ثمر رسید. در نیمه نخست گل دیگری رد و بدل نشد اما مصدومیت آلبا در دقیقه ۲۲ بازی، هواداران را نگران کرد. در نیمه دوم بارسا نبض بازی را در دست گرفت و اما در دقیقه ۶۷ دروازه تیمش توسط آنخل رودریگز باز شد.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۶۹ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۶۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!