به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مرور فصل جاری بارسا (۳۱) | لگانس | نیوکمپ | دور یک هشتم نهایی جام حذفیاختصاصی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ (۲۱:۲۴) (۳۲۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


دهم بهمن ماه، مردان ستین توانستند با به راه انداختن یک جشنواره گل دیدنی در مصاف با لگانس، تا حدودی خاطره تلخ شکست ناعادلانه خود در بازی قبلی را به فراموشی بسپارند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تنها چهار دقیقه از آغاز بازی گذشته بود که دروازه میهمان باز شد؛ روی کار تیمی خوب مسی، سمدو و در نهایت گریزمن بارسا به گل اول رسید. گل دوم در دقیقه ۲۷م و روی پاس مسی از روی نقطه کرنر، توسط ضربه سر لنگله به ثمر رسید. نیمه اول اگر چه گل دیگری را در پی نداشت اما همچنان شاهد برتری محسوس کاتالان‌ها بودیم.

در نیمه هم مانند نیمه نخست این بارسا بود که نبض بازی را در دست داشت و نهایتاً در دقیقه ۵۹ به گل سوم رسید. این بار شاهد یکه‌تازی مسی در زمین بودیم که بعد از دریافت پاس دی یونگ به تنهایی توپ را به محوطه جریمه حریف برد و آن را به گل تبدیل کرد. گل چهارم توسط آرتور ملو و بعد از چند تلاش بی‌ثمر هم‌تیمی‌هایش مقابل دروازه، به ثمر رسید. راکیتیچ هم پاس گل آخر بازی را برای مسی فرستاد و ستاره آرژانتینی در موقعیت تک به تک با دروازبان حریف گل دوم خود را در این بازی به ثمر رساند.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۵ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!