به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آغاز مذاکرات بارسا و مسی از هفته آیندهنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ (۲۰:۲۷) (۳۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


هفته آینده فاز اول مذاکرات بارسا برای تمدید قرارداد با این ستاره آرژانتینی انجام خواهد شد. در این خبر جزئیات پیرامون این موضوع را تحلیل خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بنا بر گزارش COPE - و به تایید اسپورت - رئیس باشگاه بارسلونا، جوزپ ماریا بارتومئو قصد دارد طی روزهای آتی قرارداد فعلی لئو مسی را که در سال ۲۰۲۱ به پایان خواهد رسید، تمدید کند.

۲۴ ژوئن، مسی ۳۳ ساله خواهد شد اما او هنوز هم سرشار از انگیزه و هیجان برای هدایت بارسا در راه رسیدن به جام‌های بیشتر و کسب عناوین فردی بیشتر برای خودش است. او ششمین توپ طلای خود را سال گذشته کسب کرد؛ دستاوردی منحصر به‌فرد در سراسر دنیای فوتبال. با این حال گذشت زمان نگرانی‌هایی را در مورد آینده مسی ایجاد می‌کند.

با ورود به ۱۲ ماه پایانی قرارداد فعلی مسی - و بعد از عدم اتخاذ تصمیم ترک باشگاه به صورت بازیکن آزاد در این تابستان - بارسا می‌خواهد گفتگوی خود را با این بازیکن آغاز کند. در شرایط کنونی، مسی آزاد است تا از ماه ژانویه، با هر باشگاهی مذاکره کند.


بعد از ۳ ماه وقفه به علت همه‌گیری ویروس کرونا، لالیگا از هفته آینده باز خواهد گشت و مسی هم در فرم فوق‌العاده‌ای برای بازی با مایورکا قرار دارد. غیبت او در تمرینات روز چهارشنبه که توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد نیز علت خاصی نداشت و او هم با آغاز رقابت‌ها مانند سایر هم‌تیمی‌هایش، در بازی‌ها حضور خواهد داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آغاز مذاکرات بارسا و مسی از هفته آینده



شنبه، ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ (۱۳:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۵ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۱
مهمان: ۱۴۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!