به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دلسردی بارسا از خرید پیانیچنقل و انتقالات
فرستنده ایمان مقصودی در تاريخ یکشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ (۱۴:۰۰) (۳۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: ایمان مقصودی / FCBarcelona.ir


اگر چه طی روزهای اخیر این هافبک بوسنیایی به کانون توجه کاتالان‌ها تبدیل شده بود اما اضافه شدن PSG و چلسی به جمع خریدارانش، باعث شده بارسا امید خود را برای جذب او از دست بدهد. در این خبر جوانب این موضوع را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا برای به خدمت گرفتن پیانیچ باید صبر کند. مذاکرات بین بارسا و یوونتوس خوب پیش می‌رفت اما آرتور ملو نمی‌خواهد درگیر هیچ گونه انتقالی شود و همین موضوع شرایط را پیچیده کرد. از طرفی پاریس سنت ژرمن هم می‌خواهد که با پیانیچ وارد مذاکره شود.

البته بارسا نسبت به دو تیم دیگر در به خدمت گرفتن این بازیکن شانس بیشتری دارد؛ خصوصاً که اولویت اول پیانیچ هم ورود به نیوکمپ است. پیانیچ صبر خواهد کرد که ببیند کدام انتقال برای او بهتر است و تمامی باشگاه‌ها آماده‌اند که یک نقل و انتقال غیر قابل پیش بینی را پیش رو داشته باشند.


کاتالان‌ها می‌دانند که آرتور نمی‌خواهد بارسا را ترک کند با این حال همچنان امید دارند که بتوانند تا پایان فصل تصمیم او را عوض کنند.

خریدی کلیدی

به هر حال پیانیچ می‌داند که در لیست نقل و انتقالات قرار گرفته و یوونتوس او را برای فروش انتخاب کرده است. یووه قصد دارد این بازیکن 30 ساله را با یک بازیکن دیگر معاوضه کنند. این بازیکن بوسنیایی حدود 50 میلیون یورو قیمت‌گذاری شده است.

علاوه بر این، سرمربی یوونتوس، مائوریتسیو ساری فکر می‌کند او در صورت معاوضه، کلید موفقیت باشگاه خواهد بود. ساری ترجیح می‌دهد او را با جورجینیو بازیکن چلسی معاوضه کنند. کسی که او از تیم‌های سابق و فعلی‌اش، ناپولی و چلسی می‌شناسد.

نه به چلسی

چلسی در تلاش است پیانیچ را با جورجینیو معاوضه کند اما پیانیچ علاقه‌ای به این معاوضه ندارد. البته به دلیل علاقه ساری به جورجینیو، مذاکرات با پاسخ منفی پیانیچ متوقف نشده است و همچنان ادامه دارد؛ بانوی پیر بازیکنان دیگری را هم برای این معاوضه پیشنهاد کرده است (از جمله امرسون، داگلاس کاستا، برنادسکی و حتی ربیوت).

پروژه الگری

در روز‌های اخیر پاریس سنت ژرمن هم خواهان به خدمت گرفتن پیانیچ شده است. احتمال اضافه شدن الگری به جمع پاریسی‌ها به عنوان سرمربی، می‌تواند برنامه‌های پیانیچ را تغییر دهد. این مربی از زمان حضورش در یووه با او آشنایی دارد و این بازیکن ممکن است بخواهد دوباره با او باشد.

دوران توماس توخل در پاریس سنت ژرمن تمام شده به نظر می‌رسد و ممکن است ماسیمیلیانو الگری جایگزین او شود. این مربی ایتالیایی احتمالاً پیانیچ را به مهره‌ کلیدی تیم خود تبدیل کرده و دستمزد قابل توجهی به او بدهد. این شرایط ممکن است پیانیچ را وسوسه کند؛ اگرچه همچنان اولویت اول با بارسا است. این بازیکن بوسنیایی می‌خواهد شانس خود را در لیگ اسپانیا و در یکی از بزرگترین باشگاه‌ها امتحان کند و در غیر این صورت، PSG مقصد خوبی برایش خواهد بود.


مارکینیوش یا وراتی

اگر مذاکره با پاریس سنت ژرمن از طریق معاوضه باشد یووه به هافبک آرژانتینی این تیم، لاندارو پادرس علاقمند است اما آن‌ها امید دارند که بازیکنان بیشتری بگیرند. مارکینیوش و یا حتی مارکو وراتی از جمله از این بازیکنان هستند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: دلسردی بارسا از خرید پیانیچ
عجب گیری کردیم از دست این مدیرای پیرمرد دوست.


چهارشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ (۲۲:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۲ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!