به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: بازگشت دوباره رقابت‌ها، مانند آغاز یک فصل جدید استمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۹ (۱۶:۵۶) (۲۷۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


لئو مسی طی مصاحبه‌ اخیر خود با وبسایت آدیداس به سوالات مختلفی در مورد چگونگی سپری کردن دوران قرنطینه در اسپانیا و همچنین انتظاراتش از بازگشت به بازی‌ها پاسخ داد. در این خبر به تشریح کامل صحبت‌های او خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بحران کروناویروس

هیچ کس انتظارش را نداشت. حتی نمی‌توانستم تصور کنم این بیماری چنین تاثیر جهانی‌ای داشته باشد. کار و زندگی کردن بدون داشتن اطیمنان نسبت به روزهای آینده و در چنین شرایط استثنائی و متفاوتی دشوار است. همه ما از خودمان می‌پرسیدیم کی به تمرینات باز خواهیم گشت و به رقابت در مسابقات خواهیم پرداخت. برای هر بازیکنی، حفظ تمرکز در زمین بازی، بسیار مهم است.

آمادگی ذهنی

افرادی هستند که فکر می‌کنند قدرت ذهنی ۴۰، ۵۰ یا ۶۰ درصد در ورزش ما تاثیرگذار است. به نظر من - آمادگی ذهنی - به طور خاص به خود هر ورزشکاری بستگی دارد. من معتقدم این موضوع بسیار مهم است که هر روز بیشتر در بین ورزشکاران حرفه‌ای مطرح می‌شود.

تمرینات

سعی کرده‌ام - در این مدت - هر روز در خانه تمرین کنم. با این حال مشخصاً تمرینات فردی هرگز مانند تمرینات گروهی نخواهند شد. ریتم بازی‌ها از دست رفته و من این را دوست ندارم اما باید خود را با شرایط جدید وفق دهیم. به همین دلیل پیش از آغاز دوباره رقابت‌ها در حال آماده‌سازی خود هستیم.

از سرگیری رقابت‌ها

وقتی مجدداً شروع به بازی کنیم، شرایط مانند آغاز یک فصل جدید خواهد بود. فرصتی خواهیم داشت تا پیش از شروع دوباره مسابقات آماده شویم و همچنین تعدادی از بازیکنان بسیار مهم‌مان را که مصدوم بودند، دوباره در اختیار خواهیم داشت.

ما در حقیقت همان فصل را ادامه می‌دهیم اما من فکر می‌کنم همه تیم‌ها و بازیکنان شرایط متفاوتی را تجربه خواهند کرد.

بازی پشت درهای بسته

این یک چالش است. فرآیند آماده‌سازی تیمی مانند سایر بازی‌هاست با این حال بازیکنان باید خود را به طور فردی آماده کنند و در مورد بازی بدون تماشاگر فکر کنند زیرا شرایط عجیبی است. قبلاً هم پشت درهای بسته بازی کرده‌ایم و می‌دانیم شرایط بسیار عجیبی است.


آینده

نمی‌توانیم در مورد آنچه طی این سال‌ها پشت سر گذاشته‌ایم، فکر کنیم. بهتر است در مورد آینده فکر کنیم. بدون شک شروع متفاوتی خواهد بود اما من واقعاً می‌خواهم دوباره به رقابت‌ بپردازم.

کوپا آمریکا

به تعویق انداختن کوپا آمریکا ناامیدی بزرگی بود اما در عین حال تصمیمی طبیعی و منطقی بود. این رقابت‌ها می‌توانست رویداد هیجان انگیزی برای من باشد و مشتاق رقابت در آن بودم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی: بازگشت دوباره رقابت‌ها، مانند آغاز یک فصل جدید است
بیشتر از خودت ما منتظر دیدنتیم!


یکشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ (۱۰:۱۸)
 
مسعود.
پاسخ به: مسی: بازگشت دوباره رقابت‌ها، مانند آغاز یک فصل جدید است
god save the king


پنج‌شنبه، ۸ خرداد ۱۳۹۹ (۲۳:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۸ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!