به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مرور فصل جاری بارسا (۲۴) | رئال مادرید | نیوکمپ | هفته ۱۰ لالیگااختصاصی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۹ (۱۹:۱۱) (۲۵۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی
FCBarcelona.ir


۲۷ آذر ماه بارسلونا میزبان رقیب دیرینه خود، رئال مادرید بود. علی رغم اینکه موقعیت‌های زیادی در این ال کلاسیکو ایجاد شد اما حسرت عبور یک گل از دروازه دو تیم به دل تماشاگران ماند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در همان دقایق ابتدایی، میهمان توانست موقعیت خوبی روی دروازه تراشتگن ایجاد کند اما واکنش خوب این سنگربان، مانع ایجاد تغییر در نتیجه بازی شد. چند دقیقه بعد باز هم این رئال‌ها بودند که صاحب موقعیت شدند اما پیکه با حضور به موقع خود ناجی بارسا شد. در دقیقه بیستم بازی یک بار دیگر پیکه و تراشتگن با همکاری یکدیگر خطر دیگری را از دروازه بارسلونا دفع کردند. ۶ دقیقه بعد، بنزما و کاسمیرو در دو حرکت متوالی دروازه بارسا را تهدید کردند اما باز هم دیوار برلین از سنگر خود محافظت کرد. در دقیقه ۳۰م بالاخره یک موقعیت نصیب مسی شد اما راموس توانست مانع از گلزنی میزبان شود. در دقایق پایانی بازی مسی یک پاس خوب برای آلبا فرستاد اما متاسفانه ضربه این هافبک اسپانیایی، وارد دروازه رئالی‌ها نشد.

تا دقیقه ۷۲م حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه پاس سوارز به دی یونگ رسید اما کورتوا مانع ورود توپ به دروازه‌اش شد. به این ترتیب هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا اولین ال کلاسیکوی فصل با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: مرور فصل جاری بارسا (۲۴) | رئال مادرید | نیوکمپ | هفته ۱۰ لالیگا
دو شفتالو روی دو نیمکت.


یکشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ (۱۰:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۳ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!