به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

تداوم مذاکرات پیرامون تمدید قرارداد با تراشتگننقل و انتقالات
فرستنده ایمان مقصودی در تاريخ شنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۹ (۱۳:۳۶) (۲۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: ایمان مقصودی / FCBarcelona.ir


به گزارش اسپورت، این دروازبان آلمانی در آستانه تمدید قرارداد با بارسا است. جزئیات این رویداد را در ادامه این خبر خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از هفته‌ها تردید درباره تمدید قرارداد مجدد با این دروازبان آلمانی و همچنین فشار اقتصادی وارد شده بر باشگاه به علت شرایط کنونی، حال به نظر می‌رسد مذاکرات با او خوب پیش می‌رود.

بارسا می‌خواهد قرارداد جدید را تا سال 2025 و با شرایطی بهتر تمدید کند و او را به یکی از پردرآمد ترین‌های نیوکمپ تبدیل کند.


تمدید قرارداد با تراشتگن قطعی است و مذاکره با او از ماه دسامبر آغاز شده است؛ اگر چه طرفین در مواردی توافق نداشتند. با درود بحران کروناویروس به اسپانیا، این مذاکرات نیز متوقف شد.

از آنجا که دنیای فوتبال هم درگیر این بیماری و عواقب اقتصادی آن شده، بارسا به او گفته ممکن نیست شرایط آن طور که او می‌خواهد، پیش برود.

علی رغم علاقه‌ سایر باشگاه‌ها به او، تراشتگن همواره خواهان تمدید قراردادش با بارسا بوده است. بارسا اما از خروج او در ازای بند آزادسازی ۱۸۰ میلیون یورویی‌اش تا سال ۲۰۲۱، ترسی ندارد و چیزی که موجب نگرانی آن‌هاست، انجام این انتقال طی ۱۲ ماه پایانی قراردادش است.


به نظر می‌رسد در مذاکرات اخیر اوضاع بهتر شده و تراشتگن شرایط فعلی و مشکلات آن را پذیرفته است. او آماده پذیرش قراردادی با پیشرفت اندک تا سال ۲۰۲۵ است.

بارسا نسبت به دستیابی توافق در این قرارداد خوشبین است و هفته بعد در صورتی مذاکرات بیشتری صورت خواهد گرفت که شرایط بهتر شود. امید است این قرارداد قبل از بازگشت لالیگا تمدید شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: تداوم مذاکرات پیرامون تمدید قرارداد با تراشتگن
خدا رو شکر


یکشنبه، ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ (۱۰:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۵ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!