به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

احتمال معاوضه تودیبو با پیانیچنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۰:۴۱) (۲۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسا و یوونتوس در حال مذاکره برای انتقال پیانیچ هستند و احتمال دارد تودیبو به عنوان بخشی از این قرارداد، به جمع ایتالیایی‌ها بپیوندد. در این خبر جوانب این موضوع را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا در حال نهایی کردن انتقال میرالم پیانیچ، هافبک یوونتوس، به نیوکمپ است. مذاکرات پیشرفت خوبی داشته اما هنوز هیچ توافقی در مورد این که کدام یک از بازیکنان را با او معاوضه خواهند کرد، صورت نگرفته است.

بارسا به توافق شخصی با پیانیچ رسیده و منتظر است تا ببیند از بین لیست بازیکنانی که برای یوونتوس ارسال کرده، آن‌ها کدام یک را انتخاب خواهند کرد. به نظر می‌رسد مسائلی از این دست باید در همین هفته حل و فصل شوند.


در ابتدا قرار بر این بود که یک معاوضه ساده صورت گیرد - یک بازیکن در ازای یک بازیکن - اما اکنون بارسا می‌تواند دو بازیکن برای انتقال به تورین معرفی کند که یکی از آن‌ها ممکن است ژان-کلر تودیبو باشد.

یووه این مدافع فرانسوی را حتی قبل از انتقالش به نیوکمپ می‌خواست. بارسا پیشنهادی ۲۵ میلیون یورویی برای او دریافت کرده که خود می‌تواند راهنمای خوبی برای تعیین میزان ارزش او در این توافق باشد.


بازیکن دومی که می‌تواند در این قرارداد گنجانده شود هنوز معلوم نیست. روی کاغذ باید یک هافبک میانی را در نظر داشت اما یوونتوس هافبک شیلیایی بارسا را نمی‌خواهد و علاقه‌اش به ایوان راکیتبچ نیز کمرنگ شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: احتمال معاوضه تودیبو با پیانیچ



چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۲:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۸ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!