به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت آبی و اناری‌پوشان به تمریناتتمرینات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۴:۴۶) (۲۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بازیکنان تیم اصلی بارسلونا، صبح امروز (جمعه) در زمین سنت خوان دسپیِ سیوتات اسپورتیووا تمرینات خود را به صورت انفرادی از سر گرفتند. جزئیات اولین تمرین کاتالان‌ها بعد از این وقفه پیش آمده را در همین خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بعد از منفی شدن تست کرونای بازیکنان که در روز چهارشنبه انجام شد، آن‌ها امروز توانستند تمرینات انفرادی خود را پیش از بازگشت احتمالی رقابت‌های لالیگا در ماه ژوئن، از سر بگیرند.

هر یک از بازیکنان با وسایل نقلیه شخصی خود، به همراه ماسک و دستکش و پیراهن‌ها تمرینی‌شان که در اوایل این هفته به صورت بسته‌بندی شده به آن‌ها داده شد، در تمرینات حاضر شدند.


آن‌ها بدون استفاده از هیچ یک از امکانات ورزشگاه، مانند اتاق رختکن یا دوش‌های حمام، مستقیماً به سمت زمین تمرینات رفتند و بعد از اتمام تمرینات انفرادی خود، بازگشتند.

بازیکنان ساعت ۹:۳۰ صبح (به وقت اروپای مرکزی) به نیوکمپ آمدند. اعضای تیم از زمین‌های مختلفی مانند زمین تیتو ویلانووا، زمین شماره ۲ و ۳ با رعایت پروتکل‌های فاصله اجتماعی به تمرین پرداختند.

با این حال لوئیز سوارز به امید دریافت هر چه سریع‌تر چراغ سبز پزشکان برای بازگشت به تمرینات به روند ریکاوری خود را ادامه داد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازگشت آبی و اناری‌پوشان به تمرینات
خدا رو شکر


چهارشنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۲:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۵ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!