به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آلنیا و ریکی پویگ، اعضای جدید تیم اصلیآبی و اناری‌ها
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۴:۴۲) (۸۲۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


کارلس آلنیا و ریکی پویگ در فصل آینده به تیم اصلی خواهند پیوست. این تصمیم قطعی است و تنها دریافت یک پیشنهاد هنگفت برای هر یک از آن‌ها می‌تواند نظر باشگاه را تغییر دهد. در این خبر جزئیات این اتفاق خوشحال‌کننده را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا فکر می‌کند این دو هافبک جوان آماده‌اند تا بیش از پیش در تیم اصلی نقش آفرینی کنند و به دنبال جایگزین کردن بازیکنان مسن‌تر خود با جوانان است. آلنیا و ریکی پویگ در فصل بعدی در تیم کیکه ستین حضور خواهند داشت و یکی از شماره‌های تیم اصلی نیز به آن‌ها تعلق می‌گیرد. حال نوبت آن دو است تا برای جتیگاه خود در تیم بجنگند.

این باشگاه‌ کاتالانی همواره تعدادی از محصولات آکادمی خود را در تیمش داشته است؛ به ویژه در دهه‌های اخیر که شاهد حضور امثال گواردیولا، آمور، پویول، ژاوی، اینیستا و مسی بوده‌ایم.

در تیم فعلی، پیکه، بوسکتس و مسی در کنار سرخی روبرتو از جمله این بازیکنان هستند اما اکنون آلنیا و پویگ، و البته آنسو فاتی شانس خود را امتحان خواهند کرد.

آلنیا با ۲۲ سال سن، این فصل را به همراه تیم اصلی آغاز کرد اما در ژانویه طی قراردادی قرضی، به رئال بتیس رفت. البته این تصمیم پیش از ورود کیکه ستین به عنوان جایگزین ارنسو والورده اتخاذ شد.

پویگ بازیکنی ۲۰ ساله است که هنوز هم در بارسا ب توپ می‌زند اما در فصل دوم حضورش در این باشگاه، تقریباً هر روز به همراه تیم اصلی تمرین کرده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Raphael
پاسخ به: آلنیا و ریکی پویگ، اعضای جدید تیم اصلی
فقط پویگ 😍❤


دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۵:۲۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: آلنیا و ریکی پویگ، اعضای جدید تیم اصلی
چه عجب


دوشنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۴:۴۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۰ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!