به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سانچو، پلن B بارسلونا در صورت شکست در پروژه نیمارنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۲:۱۰) (۳۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در اثنای درگیری با پروژه نیمار، کاتالان‌ها این مهاجم انگلیسی را به عنوان گزینه‌ای جایگزین برای او در نظر گرفته‌اند. با ما همراه باشید تا جوانب این گزینه احتمالی را بررسی کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

به گزارش بیلد، این وینگر بروسیا دورتموند در رادار بارسلونا قرار دارد. این منبع خبری همچنین گزارش دیروز اسپورت مبنی بر علاقه آلمانی‌ها به آنسو فاتی را تایید کرد.

منچستر یونایتد باشگاهی است که مذاکرات زیادی برای خرید او کرده اما به نتیجه‌ای نرسیده است. آن‌ها فکر می‌کنند جذب یک بازیکن خوب انگلیسی بعد از سال‌ها، برای هویت باشگاه لازم است.

در حال حاضر سانچو بعد از امباپه، استرلینگ، نیمان، کین، دی بروینه، صلاح و مانه، هشتمین بازیکن ارزشمند جهان است. او در حالی که تنها ۲۰ سال سن دارد اما قیمتش ۱۱۷ میلیون یورو است. شایان به ذکر است که می‌توان گفت، بعد از پروژه دمبله، اکنون ارتباط خوبی بین بارسا و دورتموند وجود دارد.

پاریس سنت ژرمن ۱۷۰ میلیون یورو برای نیمار می‌خواهد؛ مبلغی که پرداختش برای بارسلونا دشوار است. البته باید این را هم در نظر داشت که سانچو در صورت پیوستن به جمع آبی و اناری‌ها نیازمند تطبیق‌یابی است اما نیمار نیازی به طی کردن این فرآیند نخواهد داشت. سازگاری با نیوکمپ و هماهنگ کردن خود با تیم، برای بازیکنان انگلیسی اغلب کار آسانی نیست.


سن اما عامل تاثیرگذار دیگری است. سانچو در حال سپری کردن سال‌های ابتدایی دوران حرفه‌ای است در حالی که نیمار، اگر چه در سال‌های اوج خود قرار دارد اما تاکنون مصدومیت‌های زیادی را متحمل شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Heavenly.Girl
پاسخ به: سانچو، پلن B بارسلونا در صورت شکست در پروژه نیمار
بیخیال نیمار شین -_-


یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۲:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۵ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!