به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

وقتی بارسا رئال را ۶ تایی کرد... (ویدئو)نوستالژی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۲:۴۳) (۳۵۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


۲ می‌۲۰۰۹، بارسا با یک پیروزی دیدنی در سانتیاگو برنابئو، خود را در مسیر کسب اولین سه‌گانه تاریخ قرار داد. با ما همراه باشید تا یک بار دیگر فریم به فریم این پیروزی پرگل را مرور کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا و رئال مادرید ۱۱ سال پیش در چنین روزی، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با یکدیگر رو در رو شدند و نتیجه آن بازی، نقطه عطف فصلی بود که به اولین سه‌گانه تاریخ باشگاه ختم شد. تیم میهمان، به مربیگری پپ گواردیولا، به عنوان صدرنشین جدول لالیگا، با چند امتیاز اختلاف نسبت به رقبای اصلی خود، وارد میدان شد. آبی و اناری‌ها پیش از آن، حضور خود در فینال جام حذفی را مسجل کرده و تنها ۹۰ دقیقه تا فینال لیگ قهرمانان اروپا فاصله داشتند و می‌دانستند پیروزی در این ال کلاسیکو، می‌تواند به کسب سه‌گانه‌ای تاریخی ختم شود.

اگر چه این بازی با گل گونزالو هیگواین که به برتری زودهنگام پایتخت‌نشینان ختم شد، برای شاگردان پپ گواردیولا آغاز خوبی نداشت اما اغلب از آن به عنوان نمونه‌ای از یک فوتبال فوق‌العاده که آن روزها از بارسلونا شاهد بودیم، یاد می‌شود. با این وجود طی ۵ دقیقه، یک گل از تیری هانری و در پی آن، ضربه سر دیدنی کارلس پویول به برتری آبی و اناری‌ها انجامید.




هواداران در این پیروزی ۶-۲ همچنین شاهد اولین گل جرارد پیکه به عنوان یک آبی و اناری‌پوش بودند؛ کسی که با زدن گل آخر بازی، در دقیقه ۸۲ آخرین امیدهای سفیدپوشان را به نابودی کشاند.

بعد از این پیروزی معروف، هزاران شهروند به خیابان‌های بارسلونا آمدند تا شادی خود را با یکدیگر شریک شوند. ۴ روز بعد اما شاگردان گواردیولا، به لطف گل افسانه‌ای اینیستا در دقایق اضافه مصاف با چلسی در استمفورد بریج، حضورشان را در فینال لیگ قهرمانان مسجل کردند.


سپس بارسا در فینال جام حذفی ۴-۱ اتلتیکو بیلبائو را در مستایا شکست داد و بعد از آن ۱۹مین قهرمانی لالیگایی خود را جشن گرفت. در پایان، با پیروزی ۲-۰ در فینال لیگ قهرمانان، مقابل منچستر یونایتد در ورزشگاه المپیک رم این سه‌گانه رویایی تکمیل شد.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Raphael
پاسخ به: وقتی بارسا رئال را ۶ تایی کرد... (ویدئو)
یاد باد آن روزگاران... 💙❤


یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۱۱:۱۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: وقتی بارسا رئال را ۶ تایی کرد... (ویدئو)
ترکیب اون بازی رو آدم می‌بینه خوف می‌کنه!

والدس
آبیدال - پیکه - پویول - آلوز
ژاوی - توره - اینیستا
آنری - اتوو - مسی

یعنی بهترین ترکیب تاریخ فوتباله!

چه کلاهی برای خودش بافت پپ از نمد اون تیم رویایی...


شنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۲:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!