به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سلامت بازیکنان، اولویت اول بارسلونااخبار بارسا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۱:۵۳) (۲۲۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


علی رغم فشارهای فراوان، این باشگاه کاتالانی سلامت بازیکنانش را در اولویت قرار داده و تمام تلاش خود را می‌کند تا مطمئن شود آن‌ها تنها در صورت صدور مجوز مسئولین بهداشتی، بازی خواهند کرد. در این خبر بیشتر در این مورد خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

یکی از این اقدامات این است که باشگاه هیچ یک از بازیکنانش را مجبور به بازگشت به تمرینات و بازی‌ها نخواهد کرد. باشگاه به بازیکنان اجازه خواهد داد که اگر صد درصد نسبت مبتلا نشدن خود به کرونا اطمینان ندارند، بازی نکنند.

به گزارش منابع خبری اسپورت، اگر چه لالیگا نگرانی‌های باشگاه را درک می‌کند اما خواسته بارسا چیزی نیست که باب میل آن‌ها باشد. بارسا با کسی مخالفت نمی‌کند و تنها می‌خواهد مطمئن شود بهترین‌ اتفاق برای بازیکنانش می‌افتد. ۶ باشگاه دسته یکی دیگر نیز به دنبال این تصمیم بارسلونا به مخالفت با آغاز مسابقات پرداختند و حال منتظرند تا ببینند چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر بارسا موضع خود را اعلام کند آن‌ها نیز به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.


بارسا از ثمربخش بود پروتکلی که برایش فرستاده شده، مطمئن نیست. پزشکان بارسا می‌گویند خطر ابتلا همچنان بالاست. سران باشگاه می‌دانند که این موضع‌گیری می‌تواند با از بین رفتن حق پخش بازی‌ها در تلویزیون، به یک مشکل اقتصادی جدی تبدیل شود.

کاتالان‌ها این هفته به بررسی مشکل مذکور پرداخته و تصمیم نهایی خود را خواهند گرفت. احتمالاً هیئت مدیره طی روزهای آتی جلسه‌ای با همین موضوع خواهند داشت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: سلامت بازیکنان، اولویت اول بارسلونا
آخرش لالیگا هم مثل لیگ فرانسه کنسل میشه... بابا برین تو زمین سوسول بازیا چیه.


چهارشنبه، ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۲:۳۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۹ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!