به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

فوران آتشفشانی به وسعت قلب آبی و اناری‌هانوستالژی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ (۲۲:۰۰) (۲۲۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


۲۰ آوریل ۲۰۱۰ کاتالان‌ها به دلیل فعالیت آتشفشان ایسلندی ایافیاتلایوکوتل مجبور شدند به صورت زمینی برای بازی مقابل اینتر به میلان سفر کنند. در این خبر به مرور این بازی هیجان‌انگیز خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این آتشفشان اواخر سال 2009 شروع به فعالیت کرد و اولین فوران جزئی آن در 20 مارس 2010 کشف شد. فوران دوم که از ۱۴ آوریل آغاز شد و تا ۲۰ آوریل به طول انجامید، بسیار بزرگ‌تر بود و ابر خاکستر ناشی از آن، به قدری وسیع بود که بالاترین سطح اختلال در سفرهای هوایی را بعد از جنگ جهانی دوم ایجاد کرد.

بارسا بازی خود در سن سیرو را در سطح خوبی آغاز کرد و نزدیک بود در همان دقایق ابتدایی توسط زلاتان ابراهیموویچ به گل برسد. در دقیقه ۱۲م ساموئل اتوئو اما به علت واکنش نسبت به تصمیم داور مبنی بر توقف بازی در حالی که خودش در موقعیت گلزنی قرار داشت، کارت زرد دریافت کرد.

مهارهای حیاتی

درست ۷ دقیقه بعد، پدرو تیم میهمان را پیش انداخت و حتی زمانی که وسلی اسنایدر در دقیقه ۳۰م نتیجه را به تساوی کشاند، آبی و اناری‌ها نگران نبودند. در دقایق پایانی نیمه اول یک بار دیگر ابراهیموویچ در آستانه گشودن دروازه حریف قرار گرفت اما موفق نشد پاس دنی آلوز از روی نقطه کرنر را دریافت کند.


گوران پاندف نیز در نیمه دوم یک موقعیت گلزنی از دست داد و بعد از آن، ماینکون میزبان را در دقیقه ۴۸ پیش انداخت. در ادامه بازی، کارلس پویول به علت ۴ کارته شدن بازی برگشت را از دست داد. مسی و بوسکتس نیز در آستانه محرومیت قرار داشتند اما خوشبختانه این اتفاق در مورد آن دو نیفتاد.

مهارهای ژولیو سزار، سنگربان اینتر میلان، کمک شایانی به این تیم کرد و مانع گلزنی بارسلونا شد. نهایتاً دیگو میلیتو گل سوم را هم برای میزبان به ثمر رساند و باعث شد با وجود پیروزی ۱-۰ بارسا در بازی برگشت، اینتر تیمی باشد که به فینال صعود می‌کند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۷ کاربر آنلاین است. (۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!