به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

شرط اینتر برای فروش لوتارو مارتینزنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ چهارشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ (۱۹:۱۲) (۳۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مذاکرات بارسلونا و اینتر میلان بر سر این مهاجم آرژانتینی همچنان ادامه دارد. در این خبر از آخرین ادعای گاتزتا دلو اسپورت پیرامون این انتقال احتمالی خواهیم گفت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این باشگاه ایتالیایی سخت در تلاش است تا بتواند با وجود تاثیرات احتمالی کروناویروس بر بازار نقل و انتقالات، بهترین معامله ممکن را در مورد مارتینز داشته باشد.

مالک این باشگاه، شرکت چینیِ سانینگ که توسط استیون ژانگ اداره می‌شود، برای فروش مارتینز یک شرط تعیین کرده است: اگر لوتارو می‌خواهد برود، باید خودش درخواست خروج کند. اگر نمی‌خواهد باشگاه تنها در صورتی که بند آزادسازی‌اش پرداخت شود، او را به فروش خواهد رساند.


سانینگ با هدف رقابت برای قهرمانی در سری آ اینتر را خریداری کرد؛ آنتونیو کونته را به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد تا آن‌ها را به این هدف مهم برساند و در این فصل در رقابت با یوونتوس و لاتزیو قرار داشت.

برنامه آن‌ها ادامه دادن به سرمایه‌گذاری‌هایشان است و قصد ندارند فروش مارتینز به هدف اصلیشان تبدیل شود. آن‌ها این موضوع را به نمایندگان این مهاجم گفته‌اند و از آن‌ها خواسته‌اند تا تکلیف او را تا تابستان مشخص کنند تا بتوانند برنامه‌ریزی خود را - برای فصل آینده - آغاز کنند.

این مهاجم آرژانتینی قبول نکرده که قراردادش را تمدید کند و مشتاق است تا به جمع لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش بپیوندد.

ژانگ به محض به تعادل رسیدن شرایط بحرانی موجود، با مارتینز ملاقات خواهد کرد. این ملاقات بسیار کلیدی خواهد بود و ممکن است با درخواست خود بازیکن مبنی بر پیوستن به بارسا همراه باشد. در این صورت کاتالان‌ها مجاز به خرید او خواهند بود.

اینتر اما بی‌کار ننشسته و از هم‌اکنون به دنبال جایگزین لوتارو است. در ایتالیا کسی احتمال تعویض او با گریزمن را رد نمی‌کند در حالی که اوبامیانگ آرسنال نیز یکی از اهدافشان است.


بند آزادسازی مارتینز در دو هفته ابتدایی جولای ۱۱۱ میلیون یورو خواهد بود اما بارسا امیدوار است بتواند طی مذاکرات آن را کاهش دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: شرط اینتر برای فروش لوتارو مارتینز
گریزمان اخه؟
دمبله رو بدید بابا


جمعه، ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ (۱۳:۳۹)
 
saeed3103
پاسخ به: شرط اینتر برای فروش لوتارو مارتینز
با گریزمان معاوضش کنن رو اعصابه


پنج‌شنبه، ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ (۱۰:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!