به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینتر و رد پیشنهاد اخیر بارسا برای مارتینزنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ (۲۱:۲۴) (۴۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


بارسلونا اخیراً پیشنهاد معاوضه فیرپو، راکیتیچ و سمدو با لوتارو مارتینز را به اینتر میلان داده اما این باشگاه ایتالیایی آن را قبول نکرده است. در این خبر جزئیات بیشتری از این موضوع را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، علاقه‌ای به حضور هیچ یک از این سه بازیکن در پروژه فصل آینده‌اش در اینتر ندارد. البته کونته نسبت به دیگر بازیکنان بارسلونا چندان بی‌میل نیست. رقمی که روی این بازیکن آرژانتینی گذاشته شده، ۱۱۱ میلیون یوروست و کاتالان‌ها قصد دارند با گنجاندن بازیکنان خود در قرارداد او، هزینه کمتری بپردازند.

به گزارش نیکولاس اسکیرا، روزنامه‌نگار ایتالیایی، بارسا در بخشی از مذاکرات اولیه خود با اینتر سمدو، جونیور و راکیتیچ را پیشنهاد کرد اما به توافقی دست نیافت.

اینتر همچنان خواستار مبلغی بالا برای فروش مارتینز است. اگر چه آن‌ها حاضرند این مبلغ را به صورت اقساطی دریافت کنند. با این حال بارسا همچنان اصرار دارد برای کاهش هزینه خرید او، بازیکنانی را در قراردادش بگنجاند. اصلی‌ترین بازیکن مدنظر اینتر می‌تواند آرتورو ویدال باشد.


بارسلونا راکیتیچ (به نظر می‌رسد خودش می‌خواهد به سویا برود)، جونیور فیرپو (که مورد توجه باشگاه‌های ایتالیایی‌ست) و سمدو (منچستر سیتی پیشنهاد معاوضه او با ژائو کانسلو را داده است) برای فروش نیز گذاشته است.

با این حال بازیکنانی دیگری را نیز برای معامله با مارتینز مدنظر دارد و به نظر می‌رسد که روند مذاکرات در حال پیشرفت است.


مدیر برنامه‌های لوتارو، احتمال پیوستن این مهاجم آرژانتینی را بارسلونا را رد نکرد. او اخیراً در مکزیک با فاکس نیوز مصاحبه کرده و به سوالاتی در مورد پیوستن این مهاجم به بارسلونا پاسخ داده است: «احتمالش زیاد است. او بازیکنی فوق‌العاده‌ و - توانایی‌هایش - بی‌پایان‌ است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: اینتر و رد پیشنهاد اخیر بارسا برای مارتینز
دوباره داستان خواهیم داشت...


چهارشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ (۱۴:۱۱)
 
Barcelona-1899
پاسخ به: اینتر و رد پیشنهاد اخیر بارسا برای مارتینز
ماجرای خرید نیمار و لائوتارو مارتینز هم در اصل امتیازی تبلیغاتی برای بارتومئو و بزرگ نشون دادن کارهاش محسوب میشه تا اینکه برای تقویت تیم و در جهت منافع باشگاه باشه !!!

موضوع مخالفت یا موافقت با خرید این بازیکنان نیست‌ بلکه موضوع ضرر باشگاه در نتیجه ی اقدامات جوزپ ماریا بارتومئو است.

در واقع شاید در ظاهر امر خرید نیمار و لائوتارو مارتینز برای تقویت تیم خوب باشه اما در پشت ماجرای این انتقال ها و دیگر انتقال های گذشته و آینده ی باشگاه که گران قیمت و نجومی هستن اهداف دیگری وجود داشته و داره و مشکلات و ضررهایی که به خاطر این انتقال ها گریبانگیر تیم میشه بعد از رفتن خود بارتومئو و در آینده نمایان خواهند شد.

این خریدها رو با کلی وام و مقروض کردن باشگاه و باج دادن و رشوه و بالا آوردن بدهی سنگین برای باشگاه انجام میده و بعد ادعای عملکرد خوب و عالی رو عنوان و عده زیادی از هواداران رو با استفاده از ظاهر سازی و ظاهربینی راضی میکنه

این انتقال ها، در دوران مدیران بعدی مشکلات فراوانی برای باشگاه ایجاد میکنه و باشگاه رو تا آستانه ورشکستگی و محرومیت ها و جرایم سنگین پیش خواهد برد.


⁦♦️⁩ بانک ها و سازمان ها و شرکت هایی که برای انجام این انتقالات کمک کرده باشن در ازای دریافت مبالغ بیشتر از کمکشون و زد و بند و باج ها و توافقات قبلی دیگه با بارتومئو از باشگاه به دلیل ناتوانی در بازگشت طلب هاشون و تحقق نشدن وعده ها و توافقاتی که با بارتومئو داشتن شاکی خواهند شد و پرونده های سنگینی رو علیه باشگاه در دادگاه های مختلف ایجاد میکنن.

نتیجه ی این اقدامات هم علاوه بر وخیم شدن شرایط اقتصادی باشگاه و ورشکستگی، محرومیت از بازی های اروپایی و محروم شدن از نقل و انتقالات خواهد بود که مساوی با نابودی بارسا هست.

همچنین خود این بازیکنان و ایجنت هاشون با دیدن چنین وضعیتی و بد بودن شرایط باشگاه ساز جدایی کوک میکنن و علاوه بر اون با شکایت علیه باشگاه خواستار دریافت پاداش ها و باج های غیر معقولی که بارتومئوی عوضی در قراردادشون اعمال کرده میشن و اونها هم با این شرایط به تیم و باشگاه خسارت و ضربه وارد میکنن.


⁦♦️⁩ مثلاً در ماجرای انتقال گریزمن مدیران اتلتیکو با مدارک معتبر به طور جدی خواهان شکایت از بارسلونا بودن اما به یکباره با جلسه ی شبانه بین بارتومئو و مدیران اتلتیکو و دریافت مبلغی رشوه و دیگر وعده هایی که از طرف بارتومئو برای پرداخت باقی مبالغ به این باشگاه در آینده، بینشون توافق شده از شکایت منصرف شدن اما در دوره ی مدیریت بعدی مجددا پرونده رو به جریان میندازن و خواستار دریافت مبالغ و انجام توافقاتی میشن که بارتومئوی مأموریت یافته باهاشون انجام داده از قبل.


ماجرای خرید نیمار و لائوتارو مارتینز هم به همین شکل خواهد شد و در صورت پیوستن نیمار به باشگاه مجدداً پدر پول پرست نیمار بعد از گذشت مدتی، خواستار دریافت باج ها و پاداش های گنجانده شده در قرارداد خواهد شد.

و در نتیجه بارتومئوی مأموریت یافته تا آخرین روز حضورش در باشگاه برای عملی کردن چنین اقداماتی از هیچ حربه و تلاشی دریغ و فروگذار نخواهد کرد.

آری خرید نیمار و لائوتارو مارتینز و دیگر ستاره ها با ارقام و دستمزدهای نجومی به ظاهر برای تقویت مقطعی تیم خوب است اما در اصل و با اقدامات پشت پرده ی بارتومئو باعث نابودی باشگاه و از بین رفتن سال های آینده ی باشگاه و تیم خواهد شد.


سه‌شنبه، ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶:۴۰)
 
Montazer_59
پاسخ به: اینتر و رد پیشنهاد اخیر بارسا برای مارتینز
دیگه دست بارتمئو برای همه رو شده میخوان قشنگ خر سواری کنن


دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ (۲۲:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۴ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!