به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ابهام در صورت‌های مالی باشگاهبارسلونا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ (۰:۵۷) (۷۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


اسپورت ۴ بند اصلی حسابرسی موسسه PWC را در رابطه با فساد مالی باشگاه بارسلونا در فضای مجازی فاش کرد که در بر گیرنده نکات مبهم عجیب و غریبی است. البته این تحقیقات هنوز به اتمام نرسیده است. در این خبر به تشریح این ۴ بند می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اسپورت توانسته به بخش‌هایی از نتایج اولیه تحقیقات سازمان PWC پیرامون بررسی قرارداد باشگاه بارسلونا و i3 Ventures دسترسی پیدا کند. این حسابرسی هنوز تکمیل نشده است زیرا موسسه مذکور مایل است ابتدا با چند نفر مصاحبه داشته باشد - که به دلیل بحران کروناویروس به تعویق افتاده است. در ادامه ۴ بند مهم این حسابرسی را که جزو اخبار انحصاری اسپورت محسوب می‌شود، خواهید خواند:

۱. موسسه PWC اذعان کرده که هزینه پرداخت شده در پرونده i3 Ventures بیش از اندازه بوده است؛ خیلی بیشتر از ارزش فعلی بازار. شرکت‌های مشاوره دیجیتال معمولاً رقمی بین ۱۲۰ هزار تا ۱۵۰ هزار یورو برای این کار دریافت می‌کنند در حالی که بارسا ۹۸۰ هزار یورو به i3 Ventures پرداخت کرده است.

۲. این شرکت (i3 Ventures) سابقه و اعتبار چندان درخشانی ندارد. همچنین طبیعی نیست که بارسلونا موسسه‌ای در اروگوئه را انتخاب کند در حالی که موسسات اسپانیایی می‌توانند خدماتی بهتر با هزینه‌ای پایین‌تر را ارائه دهند.

۳. اثبات شده که یک صورتحساب به پنج بخش جداگانه تقسیم شده تا از ورود آن به کمیته حسابرسی جلوگیری شود. ارزش این صورتحساب ۱۹۸ هزار یورو بود و این یعنی تنها ۲ هزار یورو کمتر از رقم مصوب (۲۰۰ هزار) برای ارجاع به کمیته نظارت.

۴. قراردادهای ارائه شده به بارسا از پنج شرکت مرتبط با i3 Ventures بوده‌اند که تمامی بندها و پیش‌نویس‌های آن‌ها مشابه یکدیگر بوده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: ابهام در صورت‌های مالی باشگاه
این دزد عوضی رو هم مثل رئیسش بگیرن بندازن زندان...


دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶:۴۵)
 
Montazer_59
پاسخ به: ابهام در صورت‌های مالی باشگاه
آخرش در میاد راسل و بارتمئو نفوذی های رئال بودن


دوشنبه، ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ (۲:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۴ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!