به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

استعفای ۶ تن از اعضای هیئت مدیره بارسلونابارسلونا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ (۱۵:۴۳) (۳۸۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


روز پنج‌شنبه ۶ نفر از اعضای هیئت مدیره بارسلونا، از جمله معاونین رئیس باشگاه، امیلی روساد و انریکه تومباس، استعفای خود را به جوزپ ماریا بارتومئو تحویل دادند. در این خبر جزئیات و علل انجام این اقدام دسته جمعی را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارتومئو اوایل این هفته به روساد و تومباس تماس گرفته و از آن‌ها خواسته بود استعفا دهند زیرا اعتمادش را به آن‌ها از دست داده است. او از مدیران باشگاه، سیلویو الیاس و جوزپ پونت هم این درخواست را کرده بود - این دو نفر نیز در بین استعفا دهندگان حضور داشتند.

علاوه بر این ۴ نفر، دو مدیر دیگر هم خواستار ترک سِمت خود شدند: ماریا تیکسیدور و جوردی کلاسامیگلیا. این ۶ نفر طی نامه‌ای که توسط تک تکشان امضا شده بود استعفای خود را ارائه داده و گفتند تصمیمشان عوض نخواهد شد.

عملکرد اشتباه باشگاه در فضای مجازی که چندی پیش رسوایی به بار آورد، دلیل اصلی استعفای آن‌ها بوده است. اگر چه آن‌ها این را هم گفتند که امید چندانی به توانایی سران باشگاه برای مدیریت شرایط بعد از بحران کروناویروس ندارند.

در پایان این ۶ نفر خواستار انتخاباتی زودهنگام شدند. به طور رسمی این انتخابات باید سال ۲۰۲۱ برگزار شود اما آن‌ها گفته‌اند که بهتر است این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد. شایان ذکر است بارتومئو به دلیل اینکه دو دوره ریاست باشگاه را در اختیار داشته، این بار نمی‌تواند کاندید شود.

در پی این حادثه، امروز امیلی روساد طی مصاحبه‌ای با Rac1 اظهار داشت: «من فکر می‌کنم کسی دستش را داخل دخل باشگاه برده است. برای کاری که ۱۰۰ هزار یورو ارزش دارد، ۱ میلیون یورو پرداخت می‌شود. چه کسی؟ مشخصاً یکی از اعضای هیئت مدیره، نمی‌دانم چه کسی اما می‌توان حدس‌هایی زد».


هدف این اظهارات قطعاً اکنون واضح نیست اما اثبات می‌کند مشکلات درون باشگاه جدی هستند و طی روزهای آتی بارتومئو و هیئت مدیره‌اش باید پاسخی قابل قبول برایشان داشته باشند.

روساد در مورد رسوایی باشگاه در صفحات اجتماعی‌اش که در ماه فوریه رخ داد صحبت می‌کرد. نه تنها این موضوع بلکه روساد ادعا کرد ۳ نفر دیگر از اعضای هیئت مدیره قصد دارند استعفا دهند و اگر این اتفاق رخ دهد، جایگاه بارتومئو بیشتر تضعیف خواهد شد‌.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Montazer_59
پاسخ به: استعفای ۶ تن از اعضای هیئت مدیره بارسلونا
دیگه جه وضعی توی باشگاه هست اینا دسته جمعی استعفا دادن
چکار داره میکنه این بارتمئو


جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ (۲۲:۵۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: استعفای ۶ تن از اعضای هیئت مدیره بارسلونا
مردک دزد معلوم نیست چه غلطی داره می‌کنه. ۷۰ درصد حقوقا رو کم می‌کنه و می‌‌ذاره جیبش.


جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۶ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!