به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بیانیه مسی و سایر بازیکنان در پی فرآیند کاهش حقوقبارسلونا
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ (۱:۰۳) (۴۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

همان‌ طور که می‌دانید امروز باشگاه طی بیانیه‌ای رسماً موافقت بازیکنان را برای کاهش ۷۰ درصدی حقوقشان در این شرایط اعلام کرد. در پی این بیانیه تعدادی از بازیکنان تیم اصلی هم در صفحات اجتماعی خود به حمایت از این کار و تایید موافقت بی‌چون و چرای خودشان با آن پرداختند. در این خبر متن منتشر شده در اینستاگرام آن‌ها را خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در رابطه با - کاهش - حقوق بازیکنان تیم اصلی بارسلونا در این شرایطِ اضطراری، حرف‌های بسیاری گفته شده است.

قبل از هر چیز، ما می‌خواهیم این موضوع را تبیین کنیم که کاهش حقوقی دریافتی، در خواست خودمان بوده است. زیرا کاملاً درک می‌کنیم که در شرایط به خصوصی قرار داریم. علاوه بر این، هر زمان که درخواست شده، جزو اولین افرادی بودیم که به باشگاه کمک کرده‌ایم. حتی بارها به صورت خودجوش این کار را انجام داده‌ایم به این دلیل که احساس کرده‌ایم انجام آن ضروری و حائز اهمیت است.

لذا وقتی متوجه شدیم درون باشگاه کسانی هستند که قصد دارند ما را زیر ذره‌بین قرار دهند و تلاش می‌کنند تا در انجام کاری که خودمان همواره می‌دانستیم آن را انجام خواهیم داد، ما را تحت فشار بگذارند، تعجب کردیم. در واقع به این دلیل تنظیم این توافقنانه چندین روز به طول انجامید که ما به دنبال یک روش مناسب برای کمک به باشگاه و همچنین کارکنان آن در این روزهای سخت بودیم.

حال زمان آن رسیده است که از طرف خودمان اعلام کنیم که علاوه بر کاهش ۷۰ درصدی حقوقمان در این شرایط اضطراری، کمک خواهیم کرد تا کارمندان باشگاه بتوانند حقوق خود را تا زمانی که این شرایط به پایان برسد، دریافت کنند.

اگر هم تاکنون صحبتی نکردیم به این دلیل بوده که اولویتمان پیدا کردن راه حل‌هایی برای کمک واقعی به باشگاه و همچنین کسانی که در این شرایط بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته‌اند، بوده است.

ما‌ نمی‌خواهیم بدون فرستادن یک پیام محبت‌آمیز و مقدار زیادی انرژی به تمام کسانی که در این زمان بسیار دشوار، شرایط سختی دارند و همچنین همه کسانی که در خانه‌های خود با صبوری در انتظار پایان این بحران هستند، خداحافظی کنیم. خیلی زود این شرایط را پشت سر خواهیم گذاشت و این کار را همگی با یکدیگر انجام خواهیم داد.

زنده باد بارسا و زنده باد کاتالونیا!
ارزش: ۱۰.۰۰ (۱ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
ژاویستالونا
پاسخ به: بیانیه مسی و سایر بازیکنان در پی فرآیند کاهش حقوق
واقعا عالی


جمعه، ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ (۱۷:۵۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بیانیه مسی و سایر بازیکنان در پی فرآیند کاهش حقوق
دمشون گرم.


پنج‌شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ (۱۷:۵۳)
 
Montazer_59
پاسخ به: بیانیه مسی و سایر بازیکنان در پی فرآیند کاهش حقوق
نِه ببین منو باریکلا


سه‌شنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!