به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سمدو و احتمال ترک نیوکمپ در تابستان آیندهنقل و انتقالات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۹ فروردین ۱۳۹۹ (۲۱:۰۰) (۵۲۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: اسپورت
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ظاهراً قرار است بعد از اتمام رسمی این فصل، کاتالان‌ها پیشنهاداتی که برای این مدافع پرتغالی دریافت کرده‌اند را بررسی کنند. در این خبر بیشتر در مورد احتمال خروج او در تابستان پیش رو خواهید خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تابستان گذشته به علت کمبود مدافعان راست خوب در بازار نقل و انتقالات، با وجود این که بارسلونا پیشنهادات زیادی برای نلسون سمدو به دستش رسید اما همه آن‌ها را رد کرد.

حال اما شرایط فرق می‌کند؛ قرارداد سمدو در سال ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید و باشگاه حاضر است به پیشنهاداتی که در پایان فصل برای او دریافت می‌کند، فکر کند تا بتواند پول حاصل از فروش او را برای خرید بازیکنی دیگر خرج کند. در حال حاضر اما مذاکرات پیرامون آینده سمدو به علت بحران جهان‌گیر کروناویروس متوقف شده است.

بارسا با حمایت خود از سمدو در ابتدای این فصل باعث شد او تا حدودی پیشرفت کند، اگر چه فرم فعلی او همچنان نوسان دارد. باشگاه می‌داند که ممکن است گزینه‌هایی بهتر از او نصیبش نشود اما از آنجا که دو سال دیگر قراردادش منقضی خواهد شد، قصد دارد به او اجازه خروج بدهد.

مذاکراتی هم با جورج مندس، مدیر برنامه‌های او پیرامون این شرایط انجام شده و از آن‌ها خواسته شده که تصمیم خود را بگیرند: می‌خواهند قراردادش را تمدید کنند یا به دنبال مقصد دیگری هستند. مندس می‌داند که سمدو گزینه جذابی برای بسیاری از باشگاه‌هاست و منتظر است تا ببیند واکنش بازار نقل و انتقالات به موکلش چگونه است. احتمال دارد یک انتقال گران‌قیمت پیش روی سمدو باشد اما این را هم باید در نظر داشت که شرایط مالی باشگاه‌های اروپایی به دلیل درگیری با بیماری کوید ۱۹ تا حدودی غیر قابل پیش‌بینی است.


سمدو قصد داشت در تابستان گذشته باشگاه را ترک کند. اتلتیکو مادرید، باشگاهی که او را به عنوان بخشی از قرارداد آنتوین گریزمن می‌خواست، یوونتوس و منچستر سیتی از جمله باشگاه‌هایی بودند که به او علاقه نشان دادند. مبلغی بیش از ۴۰ میلیون یورو روی او گذاشته شده بود اما بارسا از انجام هرگونه مذاکره‌ای خودداری کرد. سمدو به فرصت بیشتری برای بازی کردن نیاز داشت و بارسا به او اطمینان خاطر داد که در نیوکمپ این فرصت را به دست خواهد آورد.

این ملی‌پوش پرتغالی از حضور در بارسلونا خوشحال است اما احتمال خروجش را هم تکذیب نمی‌کند. اینتر نیز به او علاقه نشان داده و او می‌تواند به عنوان بخشی از قرارداد لوتارو مارتینز به این باشگاه برود. تنها چیزی که در حال حاضر می‌توان در این مورد گفت این است که یا سمدو قراردادش را تمدید می‌کند و یا باشگاه را ترک خواهد کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: سمدو و احتمال ترک نیوکمپ در تابستان آینده
این بچه خوبه. حیفه مفت بدیمش.


پنج‌شنبه، ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ (۱۷:۵۹)
 
Montazer_59
پاسخ به: سمدو و احتمال ترک نیوکمپ در تابستان آینده
میتونست بازیکن خوبی بشه ولی افت کرد


سه‌شنبه، ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶:۱۲)
 
Shahinmoheb
پاسخ به: سمدو و احتمال ترک نیوکمپ در تابستان آینده
بازیکن متوسط


دوشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ (۱۲:۵۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۱ کاربر آنلاین است. (۳۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!