به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

۱۰ خبر برتر سال ۹۸ اف سی بارسلونا دات آی آر!درباره سایت
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (۲۲:۰۹) (۳۶۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

ساعات پایانی سال ۱۳۹۸ را سپری می‌کنیم، سالی که بی‌تردید از منظر فوتبالی سال پرباری برای باشگاه محبوبمان نبود اما یک خبر خوش داشت: اخراج والورده! و حالا بی‌تردید افق‌های روشنی پیش روی تیم قرار دارد؛ در این یک سال، روز‌های سخت و دشوار بسیاری را همچون یک خانواده، در کنار یکدیگر سپری کردیم. حال وقت آن رسیده که تمام اشک‌ها و لبخندهای سالی که گذشت را ابتدا مرور، سپس در ذهن‌ها ثبت کنیم و به امید آینده‌ای درخشان‌تر به یاری ایزد منان، مثل قبل به حمایت از تیممان بپردازیم. با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران



بی‌تردید اگر بخواهیم به نقاط عطف سالی که گذشت اشاره کنیم، ظهور آنسو فاتی یکی از آن‌هاست. پسری طلایی که با وجود سن کم، از همان اولین بازی خود در پیراهن تیم اصلی درخشید و اثبات کرد می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور، به یکی از محورهای اصلی تیم تبدیل شود و پا جای بزرگان عرصه فوتبال بگذارد - البته اگر مدیران فهیم باشگاه یک بار دیگر اقدام به عادت دیرینه خود، یعنی ستاره‌سوزی نکنند! در هر صورت، این آخرین محصول لاماسیا را به هیچ وجه نباید دست کم گرفت!

کانون هواداران بارسلونا در ایران



حتی اکنون که برای چندمین بار چشمم به این تصویر افتاد، گریه امانم نمی‌دهد. یکی از تلخ‌ترین لحظاتی که در سال ۱۳۹۸ بر هواداران متعصب بارسلونا گذشت، دیدن خم شدن کمر پدری بود که در دوران مربیگری‌اش در نیوکمپ، برای خود ما هم همچون پدری جنگنجو بود... کسی که تسلیم شدن را بلد نبود و هرگز اجازه نمی‌داد شاگردانش طعم ناامیدی را بچشند...

کسی که، نه، تنها کسی که بعد از شکست ۴-۰ در بازی رفت مقابل PSG، باور داشت ما می‌توانیم، باور داشت می‌توانیم ۶ گل بزنیم و زدیم! او کسی بود که با تماشای حضورش روی نیمکت تیم، هرگز نگرانی به دل هواداران راه نمی‌یافت؛ چون می‌دانستند او کار خود را بلد است، می‌دانستند قرار نیست تیمشان تسلیمِ چند گل شود...

در سالی که گذشت اما این مرد، این ابر مرد، دختر کوچک خود، شانا را از دست داد و ما نیز اگر چه کیلومترها دورتر، اما پا به پای او اشک ریختیم. با این حال او، باز هم به ما یاد داد، هرگز تسلیم نشویم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران



یکی از رکوردهای حیرت انگیز پادشاه فوتبال که در سال گذشته ثبت شد، مربوط به آمار باورنکردنی تعداد گل‌های کاشته‌اش بود! او در یکی از بازی‌های لیگ مقابل وایادولید، توانست ۵۰مین گل دوران حرفه‌ای خود از روی ضربات ایستگاهی را به ثمر برساند.

اما آنچه این رکورد را شگفت‌آورتر کرد این بود که او تا آن زمان طی ۵ فصل اخیر، ۲۰ بار توپ را از روی ضربات ایستگاهی به گل تبدیل کرده بود، در حالی که هیچ یک از تیم‌های حاضر در ۵ لیگ معتبر اروپا نتوانسته‌ بودند چنین رکوردی را ثبت کنند؛ و این یعنی: مسی، فراتر از یک تیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران



یکی از بهترین خبرهای سال ۹۸ کسب ششمین توپ طلا توسط مسی بود. این در حالی است که ستاره آرژانتینیِ آسمان آبی و اناری‌ها در سال گذشته، جایزه بهترین بازیکن سال (The Best) و کفش طلای اروپا را هم از آن خود کرد تا هیچ شکی در بهترین بودن او باقی نماند. در این خبر مجموعه‌ای از افتخارات مسی را که در کسب این جایزه حائز اهمیت، نقش بسزایی داشتند معرفی کردیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران



«کرایوفی‌ترین» مربی سال‌های اخیر، کیکه ستین، بعد از اینکه سرانجام ۲.۵ سال دوران سیاه حضور والورده روی نیمکت آبی و اناری‌ها به پایان رسید، سکان هدایت کاتالان‌ها را به عهده گرفت. در این خبر به مهمترین ابعاد شخصی و ورزشی سرمربی جدید بارسا پرداختیم.

کانون هواداران بارسلونا در ایران



یکی از خبرهای بدی که در یک سال اخیر اتمسفر بارسلونا را در بر گرفت، ناکامی در صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود، آن هم با چاشنی تلخ یک بازی ناامیدکننده. با این حال در بازی رفت آخرین مرحله‌ای که کاتالان‌ها در آن حضور داشتند (نیمه نهایی) ضربه آزادی از فاصله ۳۰ یاردی دروازه نسیب بارسا شد و مسی پشت توپ ایستاد. آن توپ نهایتاً به زیبایی هر چه تمام وارد دروازه آلیسون بکر شد؛ افتخاری که به اندازه یک پیروزی می‌‎ارزید.

این گلی مسی در نهایت به عنوان برترین گل فصل ۲۰۱۸/۱۹ لیگ قهرمانان اروپا برگزیده شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران



بررسی و ارائه گزارشی از عملکرد تیم جوانان دغدغه همیشگی شما مخاطبان عزیز بوده است. ما نیز در سالی که گذشت سعی کردیم در حد توان، علاوه بر پوشش اخبار تیم اصلی، گوشه چشمی نیز به تحلیل و بررسی روند نتیجه‌گیری بارسا ب داشته باشیم. در این بخش یکی از جامع‌ترین مقالات مربوط بارسا ب را که در سال ۹۸ منتشر کردیم، مرور خواهیم کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران



هرچه از موفقیت‎های بی‌پایان مسی در سال گذشته بگوییم کم گفته‌ایم؛ به نظر می‌رسد مسی نه تنها در عرصه فوتبال بلکه در کل جهان ورزش نیز زبا‌ن‌‎زد است. او در کنار جوایز فوتبالی، جایزه بهترین ورزشکار سال ۲۰۱۹ را هم از آن خود کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران



بلای خانمان‌سوز کرونا به جان عالم افتاده و دنیای فوتبال هم از گزند این مهمان ناخوانده در امان نمانده است. در طی هفته‌های اخیر که شیوع این ویروس در جهان گسترش یافت، رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال در اقصی‌ نقاط دنیا رو به تعطیلی رفت تا یک عید بدون فوتبال دردناک را برای ما ایرانی‌های در قرنطینه به ارمغان آورد.

در این خبر نگاهی انداخته‌ایم به احتمالات مختلف قهرمانی این فصل لالیگا، با در نظر گرفتن این مسئله که مشخص نیست کی دوباره درهای استادیوم‌های فوتبال به روی هواداران باز خواهد شد...

کانون هواداران بارسلونا در ایران



و در این بخش می‎رسیم به مهم‎ترین خبر سال: اخراج ارنستو والورده!

رفتن والورده و ورود ستین بی‌‎شک نقطه عطف حفظ امید در دل هوادارانی بود که از بازی‎های خسته‌کننده تیم محبوبشان به ستوه آمده بودند. اگرچه خیلی‌ها تصور می‎کردند ژاوی سرمربی بعدی بارسلونا باشد اما اسطوره ماندگار باشگاه تصمیم گرفت عجولانه انتخاب نکند و ترجیح داد با کوله باری سنگین‌تر به نیوکمپ بازگردد. هر چه باشد، از همان روزی که در جشن قهرمانی لالیگای ۲۰۱۴/۱۵ اشک‎‌های آمیخته به غیرت او را دیدیم و با خداحافظیش شیرینی قهرمانی به کاممان تلخ شد، همه ما در تقویم فوتبالی خود جایی برای بازگشت اسطوره بااخلاقمان تعبیه کردیم تا هرگز این آرزو از یادمان نرود.

به امید موفقیت کیکه ستین روی نیمکت بارسلونا و بازگشت طوفانی ژاوی هرناندز!

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در پایان از همه شما هوادارن محترم که ما را به عنوان مرجعی معتبر و حرفه‌ای پذیرفته و کامل‌ترین اخبار پیرامون باشگاه را از این سایت دنبال کردید، سپاسگزاریم. به امید پوشش هرچه بهتر و وسیع‌تر اخبار در سال پیش رو در سایه همراهی بیشتر شما عزیزان.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Nima.Kanani
پاسخ به: ۱۰ خبر برتر سال ۹۸ اف سی بارسلونا دات آی آر!
خدا قوت میگم به همه عزیزانی که فعالیت میکنند تو سایت
ان‌شاء‌الله ۹۹ رو بهتر از همیشه سپری کنیم❤


جمعه، ۱ فروردین ۱۳۹۹ (۰:۲۶)
 
marzeg
پاسخ به: ۱۰ خبر برتر سال ۹۸ اف سی بارسلونا دات آی آر!
اخراج والورده مهمترین اتفاقی بود که میتونست برای مجموعه بارسا بیوفته
انشاالله سال بعد هم شاهد رفتن بارتومئو و اومدن مدیری لایق باشیم...
به امید درخشش بارسا💝


پنج‌شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۳۹)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: ۱۰ خبر برتر سال ۹۸ اف سی بارسلونا دات آی آر!
خیلی خوب بود یه خسته نباشید به مبینا و تمام اعضای تیم اخبار به خاطر تمام زحماتشون

امیدوارم سال خوبی باشه برامون. عید همگی مبارک.


پنج‌شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۳۷)
 
Montazer_59
پاسخ به: ۱۰ خبر برتر سال ۹۸ اف سی بارسلونا دات آی آر!
فقط شماره 1
چقدر خندیدم سر این خبر
ان شاءالله که سال پر برکتی برای باشگاه و مسی و سایت باشه


پنج‌شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۳۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: ۱۰ خبر برتر سال ۹۸ اف سی بارسلونا دات آی آر!
انشالله سال خوبی برای باشگاه باشه. و خصوصا مسی


پنج‌شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (۲۳:۲۴)
 
AmiraliP7
پاسخ به: ۱۰ خبر برتر سال ۹۸ اف سی بارسلونا دات آی آر!
ما نیازی به ژاوی نداریم تا وقتی مربی خوبی مثل کیکه ستین داریم.

امسال ستین UCL می بره. ❤️💙


پنج‌شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (۲۲:۵۵)
 
Raphael
پاسخ به: ۱۰ خبر برتر سال ۹۸ اف سی بارسلونا دات آی آر!
به امید موفقیت آبی و اناری‌ها و بازگشت غرور از دست رفته مون...


پنج‌شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (۲۲:۳۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: ۱۰ خبر برتر سال ۹۸ اف سی بارسلونا دات آی آر!
بعد مدتها یک سالِ بدون والورده رو شروع می‌کنیم و این یعنی سال ۹۹ سال بهتری برای بارسا و بارساییا خواهد بود!


پنج‌شنبه، ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (۲۲:۱۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۰ کاربر آنلاین است. (۱۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!